Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
již delší dobu sleduji upadající kvalitu kapesníků (údajně čtyřvrstvých) zn. Floralys. Začal jsem je používat již v roce 2003 v Portugalsku, Byly hebké, jen tak se neprotrhly. Doporučoval jsem je všem mým známým. Byly v poměru cena kvalita nejlepší na světě.
Kvalita se snižovala velmi pomalu a takřka neviditelně. V posledních měsících to s ní ale šlo prudce dolů. Nyní stačí i do nich utřít (nikolivěk se vysmrkat) jednou nos a je v nich díra.
Měli byste domluvit výrobci, nebo přejdu k jinému výrobci (A nebudu jistě sám).
čtyřvrstvé kapseníky Floralys,
Dejte kapesníky vyrábět někomu, kdo je nebude (alespoň nějakou dobu) šidit
|
Tweet |
Nemá-li věc (papírové kapesníky) vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají očekávat, může spotřebitel zboží reklamovat. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Dobrý den, pane Šebelko,
je nám líto, že s kvalitou kapesníčků nejste spokojen. Můžete nám napsat číslo šarže, abychom mohli vše předat k prověření kolegům odpovědným za tento sortiment? Děkujeme.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Je hezké, že mi pan Lidl odpověděl, ale nevím, co je šarže, teda vím, ale nevím jak a kde ji hledat, za druhé jsem napsal, že se kvalita těchto kapesníků snižuje dlouhodobě a pokaždé se naštvu, když si je koupím.
jan šebelka
liberec
Dobrý den, pane Šebelko,
jedná se o číselný údaj "vyražený" přímo na obalu kapesníčků. Vaši zpětnou vazbu ovšem určitě kolegům předáme.
Děkujeme za ni a přejeme pohodový zbytek dne.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Chtěl bych vidět toho genia, který by na obalu kapesníčků našel "vyražený číselný kód", ale to je jedno. Stačí, když si jeden balíček koupíte a zjistíte, o čem je řeč. Tyto kapesníčky byly skvělé, a už nejsou. Tečka. Já s tím nic neudělám, a vy také nic.
Nazdar!
j.š.
liberec
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.