Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#21998Nekvalitní kapesníky zn. Floralys

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 26 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.03.2018, před 7 lety

Jan Šebelka

Znění stížnosti

Dobrý den,
již delší dobu sleduji upadající kvalitu kapesníků (údajně čtyřvrstvých) zn. Floralys. Začal jsem je používat již v roce 2003 v Portugalsku, Byly hebké, jen tak se neprotrhly. Doporučoval jsem je všem mým známým. Byly v poměru cena kvalita nejlepší na světě.
Kvalita se snižovala velmi pomalu a takřka neviditelně. V posledních měsících to s ní ale šlo prudce dolů. Nyní stačí i do nich utřít (nikolivěk se vysmrkat) jednou nos a je v nich díra.
Měli byste domluvit výrobci, nebo přejdu k jinému výrobci (A nebudu jistě sám).


Produkt

čtyřvrstvé kapseníky Floralys,


Požadované řešení

Dejte kapesníky vyrábět někomu, kdo je nebude (alespoň nějakou dobu) šidit


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.3.2018 12:01, před 7 lety

Nemá-li věc (papírové kapesníky) vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají očekávat, může spotřebitel zboží reklamovat. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.3.2018 14:57, před 7 lety

Dobrý den, pane Šebelko,

je nám líto, že s kvalitou kapesníčků nejste spokojen. Můžete nám napsat číslo šarže, abychom mohli vše předat k prověření kolegům odpovědným za tento sortiment? Děkujeme.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.3.2018 15:28, před 7 lety


Jan Šebelka

Je hezké, že mi pan Lidl odpověděl, ale nevím, co je šarže, teda vím, ale nevím jak a kde ji hledat, za druhé jsem napsal, že se kvalita těchto kapesníků snižuje dlouhodobě a pokaždé se naštvu, když si je koupím.
jan šebelka
liberec

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.3.2018 15:52, před 7 lety

Dobrý den, pane Šebelko,

jedná se o číselný údaj "vyražený" přímo na obalu kapesníčků. Vaši zpětnou vazbu ovšem určitě kolegům předáme.

Děkujeme za ni a přejeme pohodový zbytek dne.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.3.2018 14:46, před 7 lety


Jan Šebelka

Chtěl bych vidět toho genia, který by na obalu kapesníčků našel "vyražený číselný kód", ale to je jedno. Stačí, když si jeden balíček koupíte a zjistíte, o čem je řeč. Tyto kapesníčky byly skvělé, a už nejsou. Tečka. Já s tím nic neudělám, a vy také nic.
Nazdar!
j.š.
liberec

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.7.2018 22:37, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.