Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#21999Reklamace opravená neuznána, vypršení 30dení lhůty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 23 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.03.2018, před 7 lety

Jakub Suchý

Znění stížnosti

Dobrý den,
U společnosti CZC jsem si zakoupil laptop a nesčetně krát ho reklamoval..
Reklamace nebyla uznána ale vše bylo bezplatně opraveno bez mého vědomí. Bylo mi tedy zabráněna možnost konzultace se soudním znalcem jelikož nemá co zkoumat když je vše opraveno.

Dále jak se mám stavit k opravě mechanické chyby reinstalaci biosu. Reklamace nebyla uznána a forma opravy byla neadekvátní.
Při další reklamaci byla stejná mechanická vada opravena a problém tedy přestal.

Při poslední reklamaci byl poškozen monitor a společnost czc si laptop ponechala... znamená to tedy že do třiceti dnů od původní reklamace stále běží lhůta. a tedy 30 den mohu požadovat finanční náhradu?
Případně mohu požadovat náhradu hned ten den na pobočce a hotově. (nevlastním bankovní účet)

Prosím o případné přidělení daných paragrafů, které se tímto chováním porušují. Děkuji


Produkt

Laptop lenovo


Požadované řešení

Výměna zboží- odstoupení od smlouvy, vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.3.2018 08:46, před 7 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2018 21:27, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.