Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#22001Zrušení prémiového účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.03.2018, před 7 lety

Josef Fišer

Znění stížnosti

Dobrý den, v mém případě došlo k tomu samému, jako zde uvádí většina dalších podvedených. V mém případě jsem ovšem společnost e-mailem žádal o zrušení mého členství a jeho další neprodlužování. Dostal jsem odpověď, že mám vyplnit formulář a nafaxovat někam na jejich adresu včetně osobních údajů, které ovšem nehodlám této společnosti v žádném případě poskytovat. Nehledě na mou žádost mi prodloužili členství, o které nestojím a požadují po mě úhradu a vyhrožují vymáháním. Prosím o Vaší pomoc. Referenční číslo, pod kterým se mnou komunikují je CZ-2018-02-16-155839047-CDATE-DN.


Produkt

CZ-2018-02-16-155839047-CDATE-DN


Požadované řešení

Prosím o pomoc při zrušení tohoto členství a informaci, jak mám postupovat. Jsem připraven věc postoupit právnímu zastoupení a účastnit se hromadné žaloby, pokud společnost členství nezruší a od vymáhání členského poplatku za nechtěné služby neustoupí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2018 08:57, před 7 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.

Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.3.2018 09:51, před 7 lety

ID: W73TUM99


Dobrý den,

jak jste byl instruován ke dni 27.12.2017 ze strany Zákaznického centra v souvislosti s Výpovědí Vašeho Prémiového členství, bylo toto možné vypovědět prostřednictvím emailové komunikace (s přiloženým výpovědním fomulářem), pošty, i FAX-u.

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.3.2018 13:30, před 7 lety


Josef Fišer

Dobrý den,

26.12.2017 jsem Vám jasně e-mailem napsal, že si přeji okamžitě ukončit členství. K založení účtu jste žádný formulář nepotřebovali a nevím, proč bych měl své osobní údaje vyplňovat do jakéhokoli formuláře. Výpověď jste obdrželi z registrovaného mailu písemnou formou viz níže.

Trvám na ukončení účtu a zrušení požadavku úhrady za další prodloužení členství, které NECHCI a nevyužívám.

Také děkuji!




12/26/2017 09:20 wrote:
Dobry den,

Preji si okamzite ukoncit clenstvi.

Prosim o potvrzeni.

Diky!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.3.2018 16:53, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.3.2018 16:12, před 7 lety

ID: W73TUM99


Dobrý den,

uvedený text emailu žel neodpovídá požadované formě Výpovědi, která je součástí VOP C-date (o čem jste byl opakovaně informován i ze strany Zákaznického centra C-date ke dnům 27.12.2017 a 28.12.2017, s uvedením přesného postupu Výpovědi Vašeho Prémiového členství),

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.3.2018 16:25, před 7 lety


Josef Fišer

Dobrý den,

nevím, jak Vám mám více vysvětlit to, že nebudu do Vašeho formuláře vyplňovat žádné osobní údaje. K uzavření smlouvy jste nic takového nechtěli. O Vašem podvodném jednání svědčí stovky dalších podaných stížností. Nehledě na to, že formulář, o který se opíráte, pravděpodobně vůbec neexistuje, jelikož mnoho dalších zde zmiňuje, že formulář k dispozici není. Já jsem Vám nevědomky jedno kompletní roční členství již zaplatil, jelikož jste si strhávali z mého účtu jak je libo a to by myslím stačilo.

Žádám tímto naposledy o zrušení Vašeho požadavku, zrušení prémiového členství i celého profilu. Jelikož jste mi přístup zablokovali, nemám jinou možnost tak učinit.

Díky!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2018 17:20, před 7 lety

K ukončení závazkového právního vztahu by nemělo být ze strany smluvní strany zapotřebí více informací, než bylo k jeho uzavření. Takový požadavek by bylo možné vyhodnotit jako nepřiměřený.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.3.2018 14:18, před 7 lety

ID: W73TUM99


Dobrý den,

viz prosím předešlý komentář ze dne 12.03.2018: uvedená žádost o Výpověď neodpovídá požadované formě Výpovědi dle Všeobecných obchodních podmínek, o čem jste byl z naší strany opakovaně informován,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.3.2018 15:48, před 7 lety


Josef Fišer

Žádám o vyjádření dTestu, se společností se nelze dobrat jakéhokoli řešení. Díky!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.3.2018 18:09, před 7 lety

Obecně platí, že pro právní jednání, kterým je i výpověď smlouvy, lze zvolit libovolnou formu. Pokud však byla skrze obchodní podmínky ujednána potřebná forma výpovědi, je to pro strany závazné, avšak takové ujednání nesmí být ve vztahu se spotřebitelem nepřiměřené, jinak se k němu dle § 1815 občanského zákoníku nepřihlíží. Postup, který by proces ukončení závazku výrazně komplikoval oproti tomu, jak je možné závazek uzavřít, by byl dle našeho názoru nepřiměřený, takže by se k ujednání obchodních podmínek, které jej stanoví, nepřihlíželo. A vzhledem k tomu, že dle § 555 odst. 1 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že právní jednání se posuzuje podle svého obsahu, byl by výše uvedený projev vůle závazek ukončit ze strany spotřebitele dostatečný.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.3.2018 18:13, před 7 lety

ID: W73TUM99


Dobrý den.

Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum C-date,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2018 21:10, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2018 17:15, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.