Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dne 2.2.2018 jsem byla vyreklamovat svůj telefon s tím, že mi nezaostřuje fotoaparát. Pán se mnou sepsal protokol. CCA po 14ti dnech mi psali z prodejny že je telefon opravený, šla jsem ho vyzvednout a telefon měl prasklý display a z druhé strany prasklý kryt nahoře vedle foťáku. Odmítla jsem ho převzít s tím,že se mi ozve vedoucí. Ten volal, ve zkratce, že tel pošle do servisu a zjistí kde se stala chyba. Žádný další protokol se mnou nikdo nesepsal. Momentálně uběhla lhůta 30dní a nemám ani telefon, ani peníze. Vedoucí už pro nás prý udělal maximum a musíme počkat. Jak dlouho? To mi nikdo nedokáže říct. Jednání otřesné. Na telefonu to se mnou nechtěli řešit, že to musí vyřešit daná pobočka. Nakonec jsem dostala číslo na nějaký hepl disk, ale nepůsobil mě důvěryhodně, pán mi nedokázal říct, kdy se mi někdo ozve, ale stížnost jsem nahlásila i tam, zatím nic. Podávala jsem stížnost na stránkách O2 do chatu a opět mě směřovali na pobočku, že to se mnou nemůžou řešit. Pokud na pobočce se nepohodnu s vedoucím, s kým dalším to můžu řešit? Doporučena mi byla jiná prodejna, ale pochybuji, že budou řešit problém někoho jiného. Jsem teď tedy v situaci, kdy jsem každým dnem více naštvaná jak to na O2 funguje. Myslím, že mám právo dostat zpět peníze, když telefon cestou někde rozbily a ne čekat, až se někdo uráčí to vyřešit. Děkuji za odpověď
Huawei p8
Žádám vrácení peněz
|
Tweet |
Byla-li na věci během reklamace způsobena škoda, je za ní dle § 2944 občanského zákoníku odpovědný prodávající. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné nebo požádá-li o to poškozený, hradí se škoda v penězích. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.