Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#22002Reklamace telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 23 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.03.2018, před 7 lety

Renata Hrušková

Znění stížnosti

Dne 2.2.2018 jsem byla vyreklamovat svůj telefon s tím, že mi nezaostřuje fotoaparát. Pán se mnou sepsal protokol. CCA po 14ti dnech mi psali z prodejny že je telefon opravený, šla jsem ho vyzvednout a telefon měl prasklý display a z druhé strany prasklý kryt nahoře vedle foťáku. Odmítla jsem ho převzít s tím,že se mi ozve vedoucí. Ten volal, ve zkratce, že tel pošle do servisu a zjistí kde se stala chyba. Žádný další protokol se mnou nikdo nesepsal. Momentálně uběhla lhůta 30dní a nemám ani telefon, ani peníze. Vedoucí už pro nás prý udělal maximum a musíme počkat. Jak dlouho? To mi nikdo nedokáže říct. Jednání otřesné. Na telefonu to se mnou nechtěli řešit, že to musí vyřešit daná pobočka. Nakonec jsem dostala číslo na nějaký hepl disk, ale nepůsobil mě důvěryhodně, pán mi nedokázal říct, kdy se mi někdo ozve, ale stížnost jsem nahlásila i tam, zatím nic. Podávala jsem stížnost na stránkách O2 do chatu a opět mě směřovali na pobočku, že to se mnou nemůžou řešit. Pokud na pobočce se nepohodnu s vedoucím, s kým dalším to můžu řešit? Doporučena mi byla jiná prodejna, ale pochybuji, že budou řešit problém někoho jiného. Jsem teď tedy v situaci, kdy jsem každým dnem více naštvaná jak to na O2 funguje. Myslím, že mám právo dostat zpět peníze, když telefon cestou někde rozbily a ne čekat, až se někdo uráčí to vyřešit. Děkuji za odpověď


Produkt

Huawei p8


Požadované řešení

Žádám vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2018 15:02, před 7 lety

Byla-li na věci během reklamace způsobena škoda, je za ní dle § 2944 občanského zákoníku odpovědný prodávající. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné nebo požádá-li o to poškozený, hradí se škoda v penězích. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2018 21:32, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.