Počet nahlášených stížností: | 711 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 22 |
Váš zaměstnanec,nás neseznámil se smlouvou o koupi vozu,nechal nás čekat před kanceláří a poté ji předal hotovou kolegyni,která nám nebyla schopná zodpovědět naše otázkya bylo nám řečeno,že ona o tom nic neví,že to dělal kolega a nikdo nám neřekl,že pokud budeme chtít vypovědět povinné a havarijní pojištění,můžeme ,ale za poplatek 10000,-!!!!!
auto koupeno 22.12.2017,hyundai tuscon
očekávám finanční kompenzaci za námi zaplacenou částku
|
Tweet |
V případě podezření na nekalé obchodní praktiky při prodeji ojetých vozů lze podat podnět k prošetření České obchodní inspekci. Pokud dozorový orgán zjistí na základě provedené kontroly, že došlo k porušení zákazu užívání klamavých praktik a byla naplněna skutková podstata správního deliktu dle § 24 odst. 1 písm. a) zákona o ochraně spotřebitele, může být prodávajícímu uložena Českou obchodní inspekcí vysoká pokuta.
Stížnost může spotřebitel podat na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI.
Vážená paní Spilková,
Vaši záležitost jsem prověřila a pravděpodobně došlo k nedorozumění. Kolega mne informoval, že se již spojil s Vaším manželem, na nějž je psána kupní smlouva, a že si vše vysvětlili. Věřím, že je tedy věc vyřešena.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Věc není vyřešená!!!
Mého muže nikdo nekontaktoval,kontaktovali jste přímo mě a bylo mi řečeno,že dotyčný neví o co jde a ať si dojdu na pobočku a vyřeším si to tam.To jsem odmítla,protože tam semnou jednali arogantně a požádala jsem o kontaktování vedením společnosti,což se ještě nestalo.K žádnému nedorozumění nedošlo,váš zaměstnanec nám zamlčel poplatek za vypovězení pojistky,smlouvu si vytvořil sám v kanceláři,aniž by se nás zeptal,co v ní chceme a vše nám vysvětlil,tak vše vzal a předal vedle kolegyni a odešel domů,což mi nepřijde normální,ta nevěděla nic na co jsme se zeptali její odpověď byla já o tom nic nevím,já to nepsala... tomuto já neříkám nedorozumění
S pozdravem Veronika Spilková
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
Dobrý den,
znovu jsem věc prověřila - kolega kontaktoval Vás i Vašeho manžela. Podle mých informací Vám vysvětlil, že chcete-li reklamovat poplatek, který jste uhradili při zrušení pojištění (resp. chcete-li si nárokovat kompenzaci tohoto poplatku), je skutečně nutné podat reklamaci na pobočce. V kupní smlouvě je uveden Váš manžel - jen podotýkám, že pokud chcete věc řešit Vy osobně, je zapotřebí plná moc.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, už toho mám dost!!!na pobočce jsme byli osobně i s písemnou stížností a plnou mocí,tam nám řekli,že oni to řešit nebudou,ať to pošleme Vám do Prahy, což jsem učinila a následně jsem byla kontaktována s tím,že nám nebude vyplaceno víc jak 2000.-,s čímž nesouhlasíme,protože nám nebylo sděleno, že vypovězení je zpoplatněno 10000,- to Váš zaměstnanec pochybil a už by bylo načase věc dořešit a uzavřít,ať je klidně poplatek stržen zaměstnanci a nám následně vyplacen on pochybil ne my. a při každém telefonickém rozhovoru žádám,ať mě kontaktuje vedení společnosti a nikdy mi to není umožněno,mělo by je zajímat,co se na jejich pobočkách děje!!!
Vážená paní Spilková,
mám informaci, že Vaše záležitost by měla být vyřešena - v rámci dobré vůle Vám byla nabídnuta částečná kompenzace (je jen na Vás, zda jí využijete). Ze strany společnosti již není nic dalšího k doplnění.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO
Opět žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.