Společnost


CATINI EUROPE s.r.o.

Počet nahlášených stížností:40
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#22006Motorová pila Nenrik neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 22 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.03.2018, před 7 lety

Štefan Juhász

Znění stížnosti

Objednal jsem si motorovou pilu avenberg Typ TT-cs4500c, balík byl dodán as po týdnu proto,ze byly mrazi kompletoval jsem pilu 5,3.18
když jsem chtél osadit lišu s řetězem zjistil jsem že kolík na utažení lišty je mimo otvor na liště, podtýkám že nkoliv směru utalování ale je mimo ve svilé poloze as 4mm.U pozorňoval jsem několi pracovnic abych spojem s nějakým technikem který tomu rozumí a doholi se jek tento poblém vyřešit. nebylomi vyvěno ale dostal jsem 2 meily abych šruob nastavil tak by pasoval do otvoru na liště a nbo abych poslal pilu zpět na vlastní náklady.Tak nevím proč já mám mít nějaké nálady kdýž mě pošlou věc krerá nedá použít.No firma k pohledání. Objenná Catini europe s.r.o Čestice 209,38719 Čestice. Pokud je nějaký sevis poblíž Nymburka rád ta zajdu a závadu vyřešíme
Juhász


Požadované řešení

Vyměnt lištu nebo pilu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2018 12:37, před 7 lety

Dle ustanovení § 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má spotřebitel nárok na náhradu účelně vynaložených nákladů při oprávněné reklamaci. Jedním z účelně vynaložených nákladů na reklamaci je právě poštovné za odeslání zboží k reklamaci.

Při odesílání zboží k reklamaci nese náklad na odeslání zboží spotřebitel, ukáže-li se poté reklamace jako oprávněná, bude-li uznána, pak může spotřebitel požadovat náhradu nákladů spojených s reklamací po prodávajícím.

Při tvorbě žádosti o náhradu nákladů může spotřebitel využít interaktovní formulář na stránce: https://www.dtest.cz/clanek-3279/zadost-o-nahradu-nakladu-spojenych-s-reklamaci

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2018 23:19, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.