Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#22007Be2 S.a.r.l.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.03.2018, před 7 lety

Ivana Fuksová

Znění stížnosti

Dne 19.1. jsem se zdarma zaregistrovala a vyplnila profil na internetové seznamce na adrese https://www.academic-singles.cz/. První platbu ve výši 156Kč, kterou si z mého účtu strhli 23.1. jsem přehlédla ale platbu z 23.2. jsem již nepřehlédla, strhli si 2.247Kč. V obchodních podmínách mají, že před využitím zpoplatněného výkonu bude zákazník upozorněn na to, že výkon je zpoplatněný, a bude mu sdělena výše plateb, které bude muset v případě objednání provést..... ale žádné upozornění, že přecházím do zpoplatněné fáze se nekonalo. V ten samý den jsem si nechala zablokovat platební kartu a požádala svou banku o chargeback. Po několika mailech na společnost, že chci zrušit profil i členství, které nešlo zrušit na webu, mně vyhověli a do mailu potvrdili 27.2. "Členství jsme Vám již ukončili k datu po vypršení zaplacenýho období - 21/05/2018" ale platbu si stále nárokují a ke dni 2.3. mně poslali upomínku "Nyní je vůči Vám evidován dluh ve výši členského poplatku 2 247,00 CZK, navýšený o poplatky spojené s Chargeback ve výši 283,00 CZK. Celková výše dlužného poplatku činí nyní 2 530,00 CZK."


Produkt

Nabídka služeb je skrytá a společnost si vymáhá své pohledávky na základě podvodné nabídky.


Požadované řešení

V mém případě ukončení upomínek a vymáhání částky za neobjednané služby. Vzhledem k počtu podvedených se tato společnost řadí mezi šmejdy první kategorie (provozuje několik seznamek na webu) a jsem pro to aby české kontrolní úřady jednaly a aby podnikání této společnosti bylo v ČR ukončeno.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2018 16:29, před 7 lety

Žádá-li společnost zaplacení údajně dlužné částky, musí prokázat, že proto má právní důvod. Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.4.2018 10:47, před 7 lety

ID: EBE7MA26


Dobrý den.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami Academic singles (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 21/01/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.

Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.4.2018 21:37, před 7 lety


Ivana Fuksová

Dobrý den,
jak jsem Vám již několikrát v mailu psala nabídku VIP členství na 3 měsíce jsem u vás v žádném případě vědomě neobjednala a ani jsem něměla v plánu tak učinit. O tom, že jsem " spadla" do tzv. VIP členství jsem se dozvěděla až ve chvíli stržení nemalé částky. Printscreeny obrazovek Vámi zaslané jako důkaz jsou nečitelné a když komunikujete přes mobilní zařízení je to téměř neviditelné. Tedy Vaše nabídka je že 3 dny v Premium mě mají stát 2.247Kč....? Protože profil od té doby nevyužívám a je také nedostupný. Z tohoto důvodu bych zde ráda uvedla, že jsem podmínky a smlouvu zpochybnila již na začátku a po otevření VOP, které jsou absolutně nečitelné a najdete v nich velmi podezřelé formulace viz. příloha, jsem přesvědčena,(a množství reklamací to dokládá) že Vaše společnost pro sjednání podmínek použila lest a nekalé obchodní praktiky. Žádám Vás tedy o okamžité ukončení členství ( ne až k 21.5. jak mně sdělujete), smazání veškerých mých údajů z databáze BE2/Academic Singles, žádné další nárokování plateb ze strany BE2/Academic Single, ukončení vymáhání včetně všech polatků a v případě, že k tomu nedojde jsem připravena s dalšími poškozenými odprezentovat zkušenosti s touto společností v médiích, která o kauzu projevila zájem.
S pozdravem yfanna.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2018 07:13, před 7 lety

Jestliže společnost řádně neinformovala spotřebitele o ceně za služby a trvání závazku, potom porušila své zákonné povinnosti, takže není účtování poplatku za prodloužení smlouvy oprávněné.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.4.2018 11:49, před 7 lety

ID: EBE7MA26


Dobrý den.

V souvislosti s realizací možností svého Prémiového členství (obdobím jeho platnosti, cenou stávajícího i eventuálně prodlouženého období platnosti, možnostmi jeho výpovědi) jste byla informována prostřednictvím samotné platební stránky, emailové zprávy s potvrzením realizace úvodní platební transakce a Všeobecných obchodních podmínek Academic singles, které jsou uživatelům k dispozici na naší domovské stránce www.academic-singles.cz a také přímo v jejich uživatelském profilu,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2018 23:35, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2018 20:18, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.