Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 19.1. jsem se zdarma zaregistrovala a vyplnila profil na internetové seznamce na adrese https://www.academic-singles.cz/. První platbu ve výši 156Kč, kterou si z mého účtu strhli 23.1. jsem přehlédla ale platbu z 23.2. jsem již nepřehlédla, strhli si 2.247Kč. V obchodních podmínách mají, že před využitím zpoplatněného výkonu bude zákazník upozorněn na to, že výkon je zpoplatněný, a bude mu sdělena výše plateb, které bude muset v případě objednání provést..... ale žádné upozornění, že přecházím do zpoplatněné fáze se nekonalo. V ten samý den jsem si nechala zablokovat platební kartu a požádala svou banku o chargeback. Po několika mailech na společnost, že chci zrušit profil i členství, které nešlo zrušit na webu, mně vyhověli a do mailu potvrdili 27.2. "Členství jsme Vám již ukončili k datu po vypršení zaplacenýho období - 21/05/2018" ale platbu si stále nárokují a ke dni 2.3. mně poslali upomínku "Nyní je vůči Vám evidován dluh ve výši členského poplatku 2 247,00 CZK, navýšený o poplatky spojené s Chargeback ve výši 283,00 CZK. Celková výše dlužného poplatku činí nyní 2 530,00 CZK."
Nabídka služeb je skrytá a společnost si vymáhá své pohledávky na základě podvodné nabídky.
V mém případě ukončení upomínek a vymáhání částky za neobjednané služby. Vzhledem k počtu podvedených se tato společnost řadí mezi šmejdy první kategorie (provozuje několik seznamek na webu) a jsem pro to aby české kontrolní úřady jednaly a aby podnikání této společnosti bylo v ČR ukončeno.
|
Tweet |
Žádá-li společnost zaplacení údajně dlužné částky, musí prokázat, že proto má právní důvod. Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: EBE7MA26
Dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami Academic singles (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 21/01/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
jak jsem Vám již několikrát v mailu psala nabídku VIP členství na 3 měsíce jsem u vás v žádném případě vědomě neobjednala a ani jsem něměla v plánu tak učinit. O tom, že jsem " spadla" do tzv. VIP členství jsem se dozvěděla až ve chvíli stržení nemalé částky. Printscreeny obrazovek Vámi zaslané jako důkaz jsou nečitelné a když komunikujete přes mobilní zařízení je to téměř neviditelné. Tedy Vaše nabídka je že 3 dny v Premium mě mají stát 2.247Kč....? Protože profil od té doby nevyužívám a je také nedostupný. Z tohoto důvodu bych zde ráda uvedla, že jsem podmínky a smlouvu zpochybnila již na začátku a po otevření VOP, které jsou absolutně nečitelné a najdete v nich velmi podezřelé formulace viz. příloha, jsem přesvědčena,(a množství reklamací to dokládá) že Vaše společnost pro sjednání podmínek použila lest a nekalé obchodní praktiky. Žádám Vás tedy o okamžité ukončení členství ( ne až k 21.5. jak mně sdělujete), smazání veškerých mých údajů z databáze BE2/Academic Singles, žádné další nárokování plateb ze strany BE2/Academic Single, ukončení vymáhání včetně všech polatků a v případě, že k tomu nedojde jsem připravena s dalšími poškozenými odprezentovat zkušenosti s touto společností v médiích, která o kauzu projevila zájem.
S pozdravem yfanna.
Jestliže společnost řádně neinformovala spotřebitele o ceně za služby a trvání závazku, potom porušila své zákonné povinnosti, takže není účtování poplatku za prodloužení smlouvy oprávněné.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.
ID: EBE7MA26
Dobrý den.
V souvislosti s realizací možností svého Prémiového členství (obdobím jeho platnosti, cenou stávajícího i eventuálně prodlouženého období platnosti, možnostmi jeho výpovědi) jste byla informována prostřednictvím samotné platební stránky, emailové zprávy s potvrzením realizace úvodní platební transakce a Všeobecných obchodních podmínek Academic singles, které jsou uživatelům k dispozici na naší domovské stránce www.academic-singles.cz a také přímo v jejich uživatelském profilu,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.