Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#22011Nedoručení balíku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 22 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.03.2018, před 7 lety

Jana Heierová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dnes mi měl být doručen zaplacený balík. Váš zaměstnanec mi poslal SMS, že jej doručí dnes, tj.6.3.2018 mezi 17-21 hod. balík 22000959769. podpis Loos PPL. V 17.05 hod. mi přišla SMS, že váš zaměstnanec balík uložil v Parcel Shopu. Vzhledem k tomu, že mám zaplaceno dodání do místa bydliště a jsem pořád doma, neboť jsem v plném invalidním důchodu, považuji jednání vašeho zaměstnance za hyenismus. Zkusil jsem mu volat, ale má vypnuté vyzvánění a schránku na vzkazy dle telefonu nemá. Žádám vás o zjednání nápravy.
Děkuji
Heierová Jana, Chomutov


Produkt

balík 22000959769


Požadované řešení

Chci doručit balík na adresu, mám tu službu zaplacenou a né někam kam se hodí řidiči


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2018 12:14, před 7 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2018 23:08, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.