Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
dnes mi měl být doručen zaplacený balík. Váš zaměstnanec mi poslal SMS, že jej doručí dnes, tj.6.3.2018 mezi 17-21 hod. balík 22000959769. podpis Loos PPL. V 17.05 hod. mi přišla SMS, že váš zaměstnanec balík uložil v Parcel Shopu. Vzhledem k tomu, že mám zaplaceno dodání do místa bydliště a jsem pořád doma, neboť jsem v plném invalidním důchodu, považuji jednání vašeho zaměstnance za hyenismus. Zkusil jsem mu volat, ale má vypnuté vyzvánění a schránku na vzkazy dle telefonu nemá. Žádám vás o zjednání nápravy.
Děkuji
Heierová Jana, Chomutov
balík 22000959769
Chci doručit balík na adresu, mám tu službu zaplacenou a né někam kam se hodí řidiči
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.