Společnost


Fio banka, a.s.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#22012Nauznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.03.2018, před 7 lety

Śtěpánka kupková

Znění stížnosti

Pronajal jsem si platební bránu za poplatek 600kč měsičně, ale platební brána nešla použít v mém online shopu, i přesto mně banka účtovala 600kč po dobu 1 roku.

po opakovaných žádostech o pomoc se mi pracovnice ve frýdku místku pouze vysmály.

Toto mi v konečné fázi zaslali:
dovolte mi, abych Vás seznámil se závěry šetření, které provedla společnost Fio banka, a.s. (dále jen "Banka") ve věci Vámi podané reklamace, vedené pod evidenčním číslem 2691114.

Předmětem reklamace je účtování sankčních poplatků za předčasné ukončení smlouvy o poskytování platební brány.

Banka na svých internetových stránkách informuje o požadavcích a způsobu implementace platební brány (https://www.fio.cz/docs/cz/Vytah_z_dokumentace_ecommerce.pdf), se kterými se má klient možnost seznámit ještě před uzavřením smlouvy. Banka nepovažuje nabízené řešení za složité, byť je třeba specifických znalostí. Banka také na www.fio.cz informuje klienty o možnosti využít technickou podporu dodavatele platební brány na emailu: payeezy@firstdata.sk, telefonický kontakt není nabízen.

Je nám líto, že se Vám platební bránu nepodařilo naimplementovat. Banka se přesto domnívá, že Vám poskytla před uzavřením smlouvy dostatek informací k posouzení vlastností nabízeného produktu. Můžeme Vás ubezpečit, že Banka na sankčních poplatcích nevydělává, neboť za produkt uhradila dodavateli částku odpovídající účtovaným poplatkům.

Na základě výše uvedených skutečností vyhodnotila Banka Vaši reklamaci jako neoprávněnou v plném rozsahu ji zamítá.


Produkt

platební brána fio banka


Požadované řešení

ukončení smlouvy a zrušení sankčního poplatnu 7 200kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.4.2018 17:16, před 7 lety

Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů spotřebitelů s podnikateli. Spotřebitelem je dle § 419 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná. V tomto případě se zjevně jedná o vztah dvou podnikatelů, resp. o tzv. firemního zákazníka. Stížnost jsme proto nuceni uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.