Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Pronajal jsem si platební bránu za poplatek 600kč měsičně, ale platební brána nešla použít v mém online shopu, i přesto mně banka účtovala 600kč po dobu 1 roku.
po opakovaných žádostech o pomoc se mi pracovnice ve frýdku místku pouze vysmály.
Toto mi v konečné fázi zaslali:
dovolte mi, abych Vás seznámil se závěry šetření, které provedla společnost Fio banka, a.s. (dále jen "Banka") ve věci Vámi podané reklamace, vedené pod evidenčním číslem 2691114.
Předmětem reklamace je účtování sankčních poplatků za předčasné ukončení smlouvy o poskytování platební brány.
Banka na svých internetových stránkách informuje o požadavcích a způsobu implementace platební brány (https://www.fio.cz/docs/cz/Vytah_z_dokumentace_ecommerce.pdf), se kterými se má klient možnost seznámit ještě před uzavřením smlouvy. Banka nepovažuje nabízené řešení za složité, byť je třeba specifických znalostí. Banka také na www.fio.cz informuje klienty o možnosti využít technickou podporu dodavatele platební brány na emailu: payeezy@firstdata.sk, telefonický kontakt není nabízen.
Je nám líto, že se Vám platební bránu nepodařilo naimplementovat. Banka se přesto domnívá, že Vám poskytla před uzavřením smlouvy dostatek informací k posouzení vlastností nabízeného produktu. Můžeme Vás ubezpečit, že Banka na sankčních poplatcích nevydělává, neboť za produkt uhradila dodavateli částku odpovídající účtovaným poplatkům.
Na základě výše uvedených skutečností vyhodnotila Banka Vaši reklamaci jako neoprávněnou v plném rozsahu ji zamítá.
platební brána fio banka
ukončení smlouvy a zrušení sankčního poplatnu 7 200kč
|
Tweet |
Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů spotřebitelů s podnikateli. Spotřebitelem je dle § 419 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná. V tomto případě se zjevně jedná o vztah dvou podnikatelů, resp. o tzv. firemního zákazníka. Stížnost jsme proto nuceni uzavřít.