Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#2202Rozpor v kupní smlouvě

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.02.2014, před 11 lety

Jakub Mašek Fotograf

Znění stížnosti

Reklamoval jsem mobilní telefon (mt) ve lhůtě do 6 měsíců od data nákupu. Požadoval jsem při reklamaci výměnu přístroje, nefungobal reproduktor, to bylo také v reklamačním protokolu uznáno. Telefon však opravili a odmítli výměnu za nový přístroj.

Reklamaci vyřizovalo pro prodejnu O2 servisni středisko arvato services k.s., Osvobození 535, Stochov 273 03, DIČ CZ28511018


Produkt

Mobilní telefon - nefungoval reproduktor.


Požadované řešení

Podle občanského zákoníku to je jasný příklad rozporu v kupní smlouvě. Obchodním měl vyměnit přístroj dle mých požadavků již při převzetí do servisního střediska. Závada se projevila cca 4 měsíce po koupi telefonu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2014 09:58, před 11 lety

V případě, že se vada projeví do 6 měsíců od zakoupení, jedná se o tzv. rozpor s kupní smlouvou. Dle § 616 odst. 3 je výslovně stanoveno, že rozpor s kupní smlouvou bude vyřízen opravou nebo výměnou dle požadavku kupujícího bez jakékoli limitace. Pokud při uplatnění rozporu byl vznesen nárok na výměnu a zboží nebylo zakoupeno na ičo, byl nárok kupujícího dle nám dostupných informací oprávněný.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.2.2014 12:40, před 11 lety

Dobrý den,

pro řešení se spojíme s pobočkou. Jen nám prosím ještě upřesněte, na jaké prodejně bylo zařízení reklamováno. Jde o ulici Pražskou v Lounech? Dále mi uveďte, zda bylo zařízení zde zakupováno, či jste jej kupoval v jiné prodejně. Děkuji za informace.

S přáním hezkého dne

Jaroslav Neubauer
Online Media Konzultant, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.2.2014 16:02, před 11 lety


Jakub Mašek Fotograf

Dobrý den,

velice si vážím vašho zájmu o moji stížnost. Velice mě mrzí že to muselo dojít takto daleko a řešit banalní reklamaci přes prostředníka. Nicméně se opravdu jedná o Lounskou pobočku O2 na Pražské 83. Chování prodejců natož jejich jednání v rámci reklamace mě velice zaskočilo. Jsem dovolím si říct stálým zákazníkem O2 (internet, O2 TV, neomezené tarify, mobilní telefony). Po několika desítkách telefonátech, kdy jsem se snažil prodejcům prodejny vysvětlit na jakém základě chci reklamaci vyřídit jsem neuspěl. Ani nekolik emailů, které mohu doložit, nepomohlo. Z emailové komunikace mimochodem vyplívá neochota, nechuť a neznalost vyřízení mé reklamace.

Po upozornění mého rozhodnutí poslání předžalobní výzvy jsem obratem telefonicky vyslechl oznámení pracovnice prodejny o změně názoru pana vedoucího a telefon mi po nekonečném týdnu hádání byl najednou bez sebemenších tahanic vyměněn.

Tímto považuji stížnost za kladně vyřízenou.

Jakub Mašek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.2.2014 07:20, před 11 lety

Dobrý den,

velice se omlouvám za průtahy ve vyřizování reklamace při uplatňování nároku na výměnu zařízení. U vašeho dřívějšího příspěvku zde na stránkách dTestu jsem si bohužel neuvědomil, že jde o reklamaci do 6 měsíců od pořízení zařízení.

Jsem rád, že se nakonec povedlo vše vyřešit k plné spokojenosti a věřím, že se v budoucnu již nesetkáte s neochotou a průtahy při vyřizování jakékoli záležitosti. V případě zájmu nás můžete kdykoli kontaktovat na www.o2.cz/dotazproguru. Tímto si zajistíte rychlejší reakci.

S přáním hezkého dne

Jaroslav Neubauer
Online Media Konzultant, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.2.2014 11:25, před 11 lety


Jakub Mašek Fotograf

Hodnocení:

Komentář: S jednáním pana Neubauera za společnost O2 jsem naprosto spokojen. Nechápu však, proč se k tomuto problému nevyjádříla prodejna, na kterou byla stížnost mířena.