Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dne 25.2.2018 jsem se zaregistrovala na uvedeném portálu a v domnění, že hradím zkušební balíček na jeden měsíc nechala částku ztrhnout z karty. Nevím, kde se stala chyba,možná jsem omylem odklikla něco jiného, ale z účtu mi byla stržena částka 4788,-Kč.
3.3. jsem skutečnost zjistila, a ihned kontaktovala zakaznickyservis@be2.cz s tím, že bych ráda okamžitě ukončila členství a odstoupila od smlouvy ve lhůtě do 14 dnů, přesně tak, jak to umožňují VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY SPOLEČNOSTI BE2
I přes to, že jsem žádost po dvou dnech opakovala, be2 nereaguje.
Nelze odstoupit od smlouvy, nekomunikují
Požadovaným řešením je okamžité zrušení mého premium členství a účtu na seznamce be2, vymazání mých údajů osobních i údajů platebních z databáze be2, vrácena odebraná částka
|
Tweet |
Jestliže došlo k nesprávnému vyčíslení částky, ať už se tak stalo jakkoliv, je spotřebitel povinen uhradit pouze částku za služby, které si skutečně objednal.
U smluv uzavřených prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku (např. internet) má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne uzavření smlouvy. Dle § 1837 písm. a) občanského zákoníku spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. Souhlas musí být výslovný (pouhý odkaz na obchodní podmínky je nedostačující) a musí být učiněn při uzavírání smlouvy. V případě sporu by musela společnost prokázat, že spotřebitele informovala a že souhlas byl ze strany spotřebitele vysloven.
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: CXYOKA16
Dobrý den.
Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum be2 – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
mnohokrát děkuji za intervenci dTestu! Po zveřejnění mého problému se mi konečně podařilo navázat kontakt s be2.
společnost se k mému problému vyjádřila tak, že jakožto ústřetový krok z jejich strany mi nabídli částečnou náhradu uhrazeného členského poplatku a zkrácení VIP/Prémiového členství na období 1 měsíc, vrácení 90% odebrané částky zpět na můj účet.
Podmínkou je, abych potvrdila přijetí uvedené nabídky a skutečnost, že svou banku nebudu instruovat ve věci zpětného navrácení poplatku.
Nabídku jsem 8.3. přijala s tím, že mimo vrácení dohodnuté částky i nadále trvám na zrušení mého premium členství a účtu na seznamce be2.
Prozatím žádná odpověď.
ID: CXYOKA16
Dobrý den.
Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum be2 – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
díky intervenci dTestu vše dobře dopadlo.
Mnohokrát děkuji!!!