Počet nahlášených stížností: | 23 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Odsoupení od smlouvy písemně a zboží vráceno doporučeně českou poštou v zák. 14denní lhůtě, podací lístek 02/01/2018, doklady mám.
Shrnutí zkušeností s obchodem:
objednávka 01/12/2017, zboží skladem, potvrzení objednávky, bez komunikace, urgence dodání za týden, čekají na dodání, až bude pošlou, došlo 20/12/2017, dne 02/01/2018 vrácení zboží (oblečení špatné velikosti) ve lhůtě, vyplněný jejich formulář s čílsem účtu pro zaslání, doporučeně, 14 dní bez odezvy, urgentní mail, bez odezvy, telefonická urgence, ano, vrátíme, paní účetní to pošle, dnes 2 měsíce po vrácení zboží a peníze nikde!!!!!!!!
objednávka 200074771_363078 black large dunlop golf vesta
vrátit peníze, pokutovat nesolidní obchod
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (nebo i před jeho dodáním). Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost nám sdělila, že se spotřebitelem situaci ohledně vracení částky již dříve vyřešila a že také zaslala omluvu za pochybení při zpracování opravného dokladu.
V této souvislosti žádáme spotřebitele o potvrzení uvedených skutečností, a pokud tomu tak je, o následné uzavření stížnosti.