Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
5.3.2018 Jsem obdržel SMS o doručení zásilky Znojmo -> Vír
Tato měla být doručena 6.3.2018.
---------------------
5. 3. 2018 8:53 Česká republika Brno Převzetí zásilky
5. 3. 2018 15:56 Česká republika Brno Příjem na depo
5. 3. 2018 21:21 Česká republika Ostrava Průchod překladištěm
6. 3. 2018 6:14 Česká republika Ostrava Závlek
6. 3. 2018 6:14 Česká republika Ostrava Příjem na depo
6. 3. 2018 6:14 Česká republika Ostrava Naložení na HB
6. 3. 2018 8:08 Česká republika Ostrava Závlek
6. 3. 2018 8:13 Česká republika Ostrava Závlek
6. 3. 2018 8:13 Česká republika Ostrava Příjem na depo
Podle statistiky informačního systému se ale stále nachází v Ostravě, místo aby byla 6.3.2018 doručena. Zbytečně jsem si vybral volno abych byl k zastižení.
Doručení v co nejkratší době.
Děkuji za vyřízení
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Spotřebitel nám sdělil, že zboží mu bylo nakonec doručeno. Na základě tohoto sdělení stížnost uzavíráme.