Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nikdo z firmy ATELI s.r.o. neřeší reklamace, nereaguje včas, natož vůbec na emaily, "hrají mrtvé brouky", ale hlavně jen přijímají platby, přitom zboží nedodávají, čili zřejmě to jsou "ostřílení podvodníci". Nejde přece o peníze, jde o vizitku, tedy charakter lidí - reprezent. "vzorek", který se nazývá a cítí lidmi (občany) ČR ???
Dosud neřešená, mnou PP z banky předem zaplacená obj. č. 101077184 ze dne 14,2,2018
Vyřízení uvedené obj.č.101077184 kompetentním pracovníkem firmy ATELI s.r.o., tj. buď dodání zboží, nebo vrácení zaplacené fin. částky zpět na můj účet, a to v co nejkratší době, optimálně do 14 dnů ! Děkuji Zaj.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k plnění, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Dobrý den,
u druhého produktu bylo na našich stránkách tučně vyznačená informace o době dodání, která je 10 - 30 dní od data odeslání. U Vámi objednaných produktů byla také uvedena informace o dovolené našeho dodavatele v průběhu února, tímto se dodávka pozdržela. Doba na dodání u zásilek ještě neuplynula. Zásilka byla odeslána dne 23.2.2018.
Přeji hezký den
Martina K.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den,
děkuji Vám za zprávu, ale nesedím celý den u PC abych sledoval, kdo má, či nemá v daném týdnu, či měsíci ve Vaší firmě dovolenou. Úspěch internetové obchodní služby Vaší spol.v dnešní době závisí především na schopnosti uspokojit zákazníka rychlou dodávkou požadovaného zboží, obzvášť když je ochoten platit předem. S pozdravem Zaj.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na poslední vyjádření spotřebitele.
Dobrý den,
veškeré informaci o dodací lhůtě jsou uvedeny u produktů, je tedy nutné počítat s delší dobou dodání.
Přeji hezký den
Aneta J.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.