Společnost


BusLine a.s.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#22036Autobus č. 451 Chlumec- krajský úřad

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 22 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.03.2018, před 7 lety

Kateřina Čermáková

Znění stížnosti

Dobrý den, nemám ve zvyku si stěžovat přímo na lidi ale po dnešní zkušenosti my to už nedá.
Opakovaně mi řidič autobusu č. 451 ze směru Chlumec - krajský úřad v čase 7:12 odmítá zastavit na mé znamení na zastavce Bukov.
Dnes již několikrát byl vyzván i ostatními cestujícími ale vždy si jenom mrmlá něco pod vousy a zastaví mi až na zastavce u stadionu.
Řidič je neochotný a chci aby se to dostalo co nejdále a vyřešilo se jeho arogantní chování.
Děkuji Čermáková


Produkt

linka č.451 z Chlumce směr krajský úřad ÚL


Požadované řešení

Řešení nechám na Vaší společnosti.
Doufám že bude dostačující vzhledem k situaci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2018 08:39, před 7 lety

Pokud si cestující zakoupí jízdenku, uzavírá tzv. přepravní smlouvu. Vznikne smluvní vztah mezi dopravcem a cestujícím, jehož vznik a podmínky upravují obecně závazné právní předpisy a (smluvní) přepravní podmínky. Předmětem závazkového právního vztahu mezi dopravcem a cestujícím je zejména závazek dopravce přepravit cestujícího ze stanice nástupní do stanice cílové spoji uvedenými v jízdním řádu řádně a včas a závazek cestujícího dodržovat přepravní řád a smluvní podmínky a zaplatit cenu za přepravu (jízdné) podle tarifu. Přepravní smlouva je tedy splněna řádným provedením přepravy ve smluveném rozsahu podle uzavřené přepravní smlouvy.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník však jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2018 21:35, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.