Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 2.3.2018 jsem dostal od České pošty SMS, že 5.3.2018 mě bude doručena zásilka. 5.3. jsem čekal celé dopoledne na upřesnění kdy. Jsem zvyklý na profesionalitu soukromých služeb (PPL,DHL,DPD), ale té jsem se od České pošty nedočkal. Po celodopoledním čekání mě ve 12,48 hodin přišla sms, že mě bude zásilka doručena mezi 13,oo-19,00. Samozřejmě nikdo nepřijel. Celý den v čudu. Druhý den jsem šel na poštovní pobočku Prosek tuto situaci řešit. Následně jsem dostal sms (6.3.), že se včera nezadařilo, tak abych si pro zásilku zašel na poštu 19000. Pokud chci zásilku znovu dovést na doručovací adresu, abych zasedl k počítači napsal žádost na www.zdops.cz opakovaně. nakupuji na e-shopu a využívám dovoz zboží n doručovací adresu a ne abych si pro ni šel osobně na poštu a táhl půl km neskladný balík pěšky domů. Buď si vedoucí zásilkové dopravy dělá z lidí dobrý den (ne tento postup jsem byl od několika stejně postižených upozorňován předem), nebo je jinak postižený.A nevím jestli je vůbec kompetentní zastávat nějakou funkci. Spíš by se hodil na nakládání těch balíků.
Tato firma by se měla obrátit na ji jmenované soukromé firmy jak se profesionálně a férově chovat a napravit si pošramocenou pověst.
|
Tweet |
Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.
Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman