Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den.Dne 6.1.2018 jsme s partnerem objednaly na eschopu Okay.cz jídelní set a sedací soupravu v celkové ceně 11245 kč.Částka byla následně uhrazena-potvrzeno.Po cca. měsíčním čekání jsme napsali o informace na uvedený email Eschopu-bez odezvy.Vzhledem k tomu,že absolutně nefunguje sledování zásilky na stránkách firmy,jsme byli nuceni volat zákaznickou linku-mimochodem placenou-hovor nejde pod 45kč,kde bylo zděleno,že zboží není na skladě.operátor doporučil zavolat za 14 dní.Další telefonát v uvedeném termínu-na skladě je pouze jíd.set,sedací souprava ne.Další doba,další placený telefonát od nás....Následně bylo dne 6.3 .2018 zděleno,že souprava už přišla,ale neprošla kontrolou kvality,tudíž dodavatel bude muset vyrobit sedací soupravu novou.Operátorka slíbila že zavolá s informacemi co dál,nestalo se.Neuvěřitelný přístup,vlastně žádný.Není možné čekat další dva měsíce.Dnes je 7.2.2017 .Podle pokynů operátora,jsme na email obchod@okay.cz poslali vyjádření s okamžitým zrušením objednávky z naší strany.Po sledování zkušeností ostatních takto klamaných zákazníků vyžadujeme okamžité navrácení celé částky,jinak jsme připraveni předat textové i audiozáznamy se všemi podklady ČOI ,ev.postupovat právní cestou.Tohle přece v dnešní době není snad ani možné.Děkujeme za zveřejnění a pomoc s řešení.Věříme že naše marně vynaložené peníze budeme mít co nejdříve zpět a nebude nutné situaci zbytečně hrotit.S pozdravem P.Pošmurová,M.Kocourek
Objednávka 9918642238 Katalogové číslo Název produktu Dostupnost Množství Cena s DPH 152-0167/003 Rohová sedačka rozkládací Picolo II univerzální (S80/196/4+eco) Dodání 4-6 týdnů 1 ks 6 999 Kč 780-2050/001 SIMO - Jídelní set 1 + 4 (dub sonoma, stříbrný lak) Dodání 2-4 týdny 1 ks 3 347 Kč GEISDVPALN Doprava - Paletová přeprava GEIS 1 ks 899 Kč Platba - Bankovní převod (QR kód) 1 ks 0 Kč Celková cena bez DPH 9 293 Kč DPH 1 952 Kč Celková cena s DPH 11 245 Kč
Neprodlené navrácení peněz ve prospěch konta uvedeného v emailu ,na email - obchod@okay.cz ,poslaného dne7.3.2017.Kompenzace vynaložených prostředků na za volání na placenou zákaznickou linku z důvodu nekomunikace firmy a nefunkčnosti sledování zásilky
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, může jej spotřebitel upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Byla-li mezi smluvními stranami sjednána smluvní pokuta za porušení smluvní povinnosti, má kupující možnost žádat zaplacení této smluvní pokuty. Vznikla-li kupujícímu kvůli porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího škoda, může kupující žádat po prodávajícím taktéž náhradu této škody.
Vážená paní Pošmurová,
velmi se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou .
Pro naši společnost je prvotřídní zákaznický servis prioritou, proto nás mrzí, že se Vám přístup kolegů jevil neprofesionální.
Pevně věříme, že během Vašeho příštího nákupu se nám podaří přesvědčit Vás o vysoké kvalitě našich služeb.
S pozdravem
OKAY CZ
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Peníze přišli v celé zaplacenè častce.Objednávka zrušená....a s Okay už nikdy více nic...hlavně když jsme zjistili kolik nevyřízenývh objednávek tato ,,firma"má....se divíme,že jim tu jestě někdo dovolí podnikat...no spíš podvádět lidi