Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 27.2.mi měl být českou poštou dodán doporučený dopis. Protože se, ale nic nedělo, zašla jsem na poštu, kde mi bylo sděleno, že dopis byl předán. Po mém dotazu komu, neb ve schránce nebyla o této skutečnosti žádná zpráva, mi bylo oznámeno, že někomu ze sousedů. Obešla jsem tedy všechny sousedy a zjistila, že dopis nikdo nemá. Druhý den jsem se šla optat na poštu, kdo podepsal převzetí dopisu. Toto na naší pobočce nevěděli a tak volali na pobočku do vedlejšího města, kde má kancelář paní vedoucí.Bohužel paní vedoucí doručovatelek sídlí v Roudnici nad Labem a telefon nebrala. Slečna na přepážce mi předala telefon se slovy abych ji zavolala druhý den sama. Následující pracovní den jsem paní vedoucí volala a požádala ji, zda by mi mohla říci, kdo podepsal převzetí dopisu, abych věděla u koho by měl dopis být. Po deseti minutách mi bylo sděleno, že papír o převzetí nemůže najít a zavolá později až ho dohledá. Bohužel se mi pak již neozvala. Tento den jsem zjistila, že mi nebyl doručen další doporučený dopis, ale tentokrát se paní doručovatelka vůbec neobtěžovala dopis doručit a rovnou jej poslala zpět se slovy adresát neznámý (na schránce je jméno Novák, což byl důvod odeslaní dopisu zpět, jak jsem se později dozvěděla, a jméno Nováková tam chybí. Zjistila paní doručovatelka po třech letech doručování. Bohužel, to na mě působí jako naschvál ze strany paní doručovatelky). Tato skutečnost mě vedla k tomu navštívit paní vedoucí v Roudnici osobně (neb se stále telefonicky na slíbenou informaci neozvala), abych teď již nahromaděné problémy vyřešila. Paní vedoucí mě vyslechla pouze na schodišti pošty (přijde mi to velmi nedůstojné )nechtěla nic sepsat, nic podepsat a se slovy, že se pokusí věc vyřešit a pak mi zavolá mě opustila. Prozatím se nejen neozvala, ale nebere ani telefon.
Ztráta doporučeného dopisu RR145770797 poštou Štětí. Nedoručení, neuložení odeslání dopručeného dopisu zpět odesílateli s poznámkou adresát neznámý.
Vzhledem k tomu, že když si spočítám škodu, která mi vznikla ztrátou obsahu prvního doporučeného dopisu, náklady zaplacením dalšího poštovného u druhého dopisu a cestou do druhého města za paní vedoucí a zpět, byla bych ráda, kdyby se mi tato částka vrátila. Také by byla namístě, alespoň omluva ze strany paní doručovatelky.
|
Tweet |
Reklamaci dodání je nutné podat přímo České poště (doporučujeme tak učinit písemně, nebo si nechat přijetí reklamace potvrdit). Na základě reklamace podnik zjistí, zda a jak byla poštovní zásilka dodána. Podnik nezkoumá totožnost ani způsobilost fyzické osoby, která reklamaci jménem odesílatele nebo adresáta uplatňuje. Podnik přijme reklamaci jen za podmínky, že reklamující předloží podací stvrzenku. Jestliže se zjistí, že reklamovaná poštovní zásilka byla dodána v souladu s uzavřenou smlouvou, podnik písemně oznámí osobě, jejímž jménem byla reklamace uplatněna, kdy a komu byla dodána.
Jestliže se neprokáže, že reklamovaná poštovní zásilka byla vydána některé z osob, které byly podle uzavřené smlouvy oprávněny ji převzít, zásilka se považuje za ztracenou. Poté se postupuje dle ustanovení o náhradě škody.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.