Společnost


Autocentrum Navrátil s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#22045Špatně provedená oprava

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 22 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
07.03.2018, před 7 lety

BEÁTA Porubská

Znění stížnosti

DOBRÝ DEN,NA ZÁKLADĚ DOPORUČENÍ PÁNA OD NEHOD,JSEM BOHUŽEL NECHALA SVOJE AUTO ODVÉZT DO UVEDENÉHO SERVISU A NECHAT HO SERVISOVAT.SERVIS BYL PLACEN ZE ZÁKONNÉ POISTKY PÁNA,KTERÝ MI ŠKODU ZPŮSOBIL.OPRAVA ALE NEBYLA PROVEDENA DOBŘE ,PLUS K TOMU MI VZNIKLY DALŠÍ ŠKODY NA AUTĚ ,KTERÉ SERVIS NECHCE UZNAT A OPRAVIT A DÁT AUTO DO PŮVODNÍHO STAVU.


Požadované řešení

DÁT AUTO DO PŮVODNÍHO STAVU NA NÁKLADY SERVISU


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2018 11:27, před 7 lety

Pokud dojde v průběhu opravy k poškození vozu, odpovídá za poškození servis, který vůz k opravě převzal. Servis má povinnost nahradit spotřebiteli vzniklou škodu dle § 2944 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (OZ).

Dle § 2951 OZ se vzniklá škoda nahrazuje uvedením věci do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích. Spotřebitel má tedy právo zvolit, zda po autoservisu bude požadovat, aby škodu sám odstranil, nebo bude požadovat náhradu výše škody v penězích.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2018 14:27, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.