Společnost


Galaxy neurotechnology s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#22049Společnost dělá mrtvého brouka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 22 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
07.03.2018, před 7 lety

Yveta Sládková

Znění stížnosti

12.2.2018 jsem si stěžovala na výše uvedenou společnost prostřednictvím vašeho webu. Vrátila nekompletní zboží 19.12.2017. 22.1.2018 jsem odeslala poštou předžalobní výzvu a 12.2.2018 jsem požádal o pomoc v této záležitosti váš web. Nic se neděje, obchodník nereaguje a stále mi dluží 19.021 Kč, což jsou opravdu nemalé peníze. Prosím o radu, jak postupovat dále. Děkuji


Produkt

Zboží mi zaslali bez návodu k používání, který je k tomuto zboží dost důležitý a bez programové knihovny. Obojí inzerují jako součást dodávky


Požadované řešení

urgentní vrácení peněz!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2018 09:08, před 7 lety

Před případným soudním sporem je vhodné zaslat podnikateli předžalobní výzvu, pokud by spotřebitelka takto neučinila, neměla by pak právo na náhradu nákladů soudního řízení.

Jestliže prodávající nereaguje ani na předžalobní výzvu, je třeba nárok uplatnit soudně podáním platebního rozkazu. Vhodné je zastoupení advokátem. V případě, že by spotřebitelka měla ve věci úspěch, náležela by jí náhrada nutných nákladů. Seznam advokátů je na http://www.dtest.cz/advokati.

Také se může spotřebitelka v tomto sporu obrátit na dozorový orgán, Českou obchodní inspekci, která provozuje bezplatné řízení o mimosoudním řešení sporů, tzv. ADR.
Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2018 14:25, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.