Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
12.2.2018 jsem si stěžovala na výše uvedenou společnost prostřednictvím vašeho webu. Vrátila nekompletní zboží 19.12.2017. 22.1.2018 jsem odeslala poštou předžalobní výzvu a 12.2.2018 jsem požádal o pomoc v této záležitosti váš web. Nic se neděje, obchodník nereaguje a stále mi dluží 19.021 Kč, což jsou opravdu nemalé peníze. Prosím o radu, jak postupovat dále. Děkuji
Zboží mi zaslali bez návodu k používání, který je k tomuto zboží dost důležitý a bez programové knihovny. Obojí inzerují jako součást dodávky
urgentní vrácení peněz!
|
Tweet |
Před případným soudním sporem je vhodné zaslat podnikateli předžalobní výzvu, pokud by spotřebitelka takto neučinila, neměla by pak právo na náhradu nákladů soudního řízení.
Jestliže prodávající nereaguje ani na předžalobní výzvu, je třeba nárok uplatnit soudně podáním platebního rozkazu. Vhodné je zastoupení advokátem. V případě, že by spotřebitelka měla ve věci úspěch, náležela by jí náhrada nutných nákladů. Seznam advokátů je na http://www.dtest.cz/advokati.
Také se může spotřebitelka v tomto sporu obrátit na dozorový orgán, Českou obchodní inspekci, která provozuje bezplatné řízení o mimosoudním řešení sporů, tzv. ADR.
Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.