Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, objednala jsem si zboží v "pilulka.cz". Vybrala jsem bohužel balík do ruky Českou poštou. V pátek 2.3.2018 jsem dostala od ČP vyrozumění sms-kou, že mi zásilka "DFR0793173875C bude doručena 5.3.v pondělí. Doručení změníte na www.zdocp.cz", což se mi nepodařilo, protože jsem se dostala na stížnosti. Proto, i kvůli nedodání zásilky do dnešního dne, tj. středa 7.3.2018, jsem se rozhodla stížnost napsat.
Změnit původně uvedenou dodací adresu na jinou, tj. ČP, Černokostelecká 2020/20, Praha 10, se mi podařilo. K mému velkému překvapení, i po dvou zjišťujících telefonátech, musím konstatovat, a proto si stěžuji, mi nebylo sms-kou, jak bylo slíbeno, do dnešního dne, tj. středa 7.3.2018, oznámeno, že by zásilka byla uložena na uvedené poště. Paní vedoucí mi zjistila, že má zásilka se nachází v DEPO 704, které se nachází v Rudné u Prahy. Nechápu proč musí má zásilka putovat po celé Praze? Dostala jsem 2 telefonní čísla, na které jsem volala. Na jednom mi telefon nevzali, ale típli!!! Na druhý jsem volala, volala, ale bohužel se nedovolala!?
Stěžuji si tímto na postup České pošty a žádám o okamžitou nápravu.
Děkuji. M. Písecká
Žádám o okamžitou nápravu ze strany České pošty.
|
Tweet |
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman