Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#22050Nedodání zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.03.2018, před 7 lety

Magdaléna Písecká

Znění stížnosti

Dobrý den, objednala jsem si zboží v "pilulka.cz". Vybrala jsem bohužel balík do ruky Českou poštou. V pátek 2.3.2018 jsem dostala od ČP vyrozumění sms-kou, že mi zásilka "DFR0793173875C bude doručena 5.3.v pondělí. Doručení změníte na www.zdocp.cz", což se mi nepodařilo, protože jsem se dostala na stížnosti. Proto, i kvůli nedodání zásilky do dnešního dne, tj. středa 7.3.2018, jsem se rozhodla stížnost napsat.
Změnit původně uvedenou dodací adresu na jinou, tj. ČP, Černokostelecká 2020/20, Praha 10, se mi podařilo. K mému velkému překvapení, i po dvou zjišťujících telefonátech, musím konstatovat, a proto si stěžuji, mi nebylo sms-kou, jak bylo slíbeno, do dnešního dne, tj. středa 7.3.2018, oznámeno, že by zásilka byla uložena na uvedené poště. Paní vedoucí mi zjistila, že má zásilka se nachází v DEPO 704, které se nachází v Rudné u Prahy. Nechápu proč musí má zásilka putovat po celé Praze? Dostala jsem 2 telefonní čísla, na které jsem volala. Na jednom mi telefon nevzali, ale típli!!! Na druhý jsem volala, volala, ale bohužel se nedovolala!?
Stěžuji si tímto na postup České pošty a žádám o okamžitou nápravu.
Děkuji. M. Písecká


Požadované řešení

Žádám o okamžitou nápravu ze strany České pošty.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2018 07:49, před 7 lety

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.