Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#22055Nevyřízení mé obj.č. 101077184 zde dne 14.2. 2018, následně ani reklamace, nedodáno zboží, nevrácena fin. částka 115,-Kč zaplacená z mého účtu na účet uvedené společnosti č.ú. 2900295296/2010

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
07.03.2018, před 7 lety

Viktor Zajíček

Znění stížnosti

Nevyřízení mé obj.č. 101077184 zde dne 14.2. 2018, následně ani reklamace, nedodáno zboží, nevrácena fin. částka 115,-Kč, zaplacená PP z mého účtu na účet VÝŠE uvedené společnosti Ateli Investment, s.r.o., č.ú. 2900295296/2010, SPOLEČNOST NEKOMUNIKUJE, NEBERE TELEFON V UVEDENÉM ČASE : 12-18 HOD. NEREAGUJE,


Produkt

Držák na mobil do auta, potah volantu , náušnice z ušlechtilé oceli, č.objednávek: 101085601 a následně 101077184


Požadované řešení

Reakce? : Buď urychleně dodat zboží dle přijatých objednávek, anebo s omluvou vrátit co nejdříve peníze na účet objednavateli !!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2018 07:50, před 7 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k plnění, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.4.2018 09:09, před 7 lety

Dobrý den,

velice nás mrzí, že Vám zboží nebylo doručeno. Prosím kontaktujte náš zákaznický servis. Vyřešíme s Vámi reklamaci na nedoručené zboží.

Hezký den přeje
Aneta J.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.4.2018 15:13, před 7 lety


Viktor Zajíček

Nevím jak dlouho hodláte čekat s vrácením 115.-Kč za nedodané zboží dle obj. číslo 101085601 a kolik "mých odpovědí" k tomu potřebujete!?! Zboží-stojánek na mobil do auta nedošel, takže snad Vám tato moje odpověď stačí, nelze totiž hledat "něco" na poště, když nejste schopni poslat ani podací číslo údajné zásilky, či jinou identifikaci zboží", které mně mělo od Vás přijít!! Zaj.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.4.2018 12:44, před 7 lety

Dobrý den,

Vaše reklamace byla postoupena a peníze Vám budou vráceny zpět na Váš účet v zákonné lhůtě.

Hezký den přeje
Aneta J.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2018 18:21, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.5.2018 18:37, před 7 lety


Viktor Zajíček

Hodnocení:

Komentář: MOC DĚKUJI DTESTU PŘI ŘEŠENÍ MÉ STÍŽNOSTI, VŘELE DOPORUČUJI OSTATNÍM VAŠE SLUŽBY. DÍKY, ZAJ.