Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,jsem velice rozčilena s doručovanim složenek k přijemci.Jedna se o poštu-Depo Olomouc72,Ladova346/6,77072.Ta mi doručuje veškere pisemnosti.Na konci roku 2017-mi po 14 dnech od odeslani teprve došla do schranky složenka na kterou jsem tak dlouho čekala!!!To už jsem měla na sve pošte osobně vyřizene-prohlašeni přijemce častky reklamovane poštovni poukazky-pani na překažce plně chapala muj hněv,že 14 dni čekat na poukazku je velice špatne pochybeni ze strany česke pošty.Penize mi okamžitě vydala v hotovosti.A nyni se tento problem objevil opět po několika měsicich.Březen/2018-opet nedošla mi poštovni poukazka.Opět jsem v rozčileni šla razně řešit stižnost na svoji poštu kde jsem opět žadala-prohlašeni přijemce častky reklamovane poštovni poukazky!Opět neschopnost česke pošty!!!Jelikož mi nikdo nebere telefon na Depu česke pošty v Olomouci kde bych svoje stižnosti razně řešila tak piši zde.
poštovni poukazka
Prosim českou poštu Depo Olomouc,Ladova346/6,Hejčin o rychlejši a bezproblemove doručovani mych poštovnich poukazek.At se předejde vzniklym problemum.Moje pošta je Přaslavice u Olomouce kde pisemnosti dodava česka pošta -Depo Olomouc.
|
Tweet |
Pokud adresát očekává peněžní částku zaslanou prostřednictvím poštovní poukázky a tato částka mu nebyla vyplacena, resp. neobdržel do své domovní schránky výplatní doklad ani "Výzvu", může být na kterékoli poště v ČR po předložení podacího lístku bezplatně zahájena reklamace.
Poštovní poukázky s doplňkovou službou "Výhradně do vlastních rukou adresáta" mohou být na poště vyplaceny pouze adresátovi, který je ztotožněn podle osobního dokladu. Poštovní poukázky s doplňkovou službou "Do vlastních rukou" nebo bez doplňkové služby, je možné vyplatit adresátovi, zmocněnci adresáta, zákonnému zástupci adresáta. Ve všech případech si údaje o osobním dokladu příjemce příslušná pošta zaznamenává.
Reklamace musí být vyřízena do 30 dnů od jejího uplatnění. Pokud Česká pošta nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.