Společnost


Dateyard, AG

Počet nahlášených stížností:462
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#22059Upomínky a vyhrožování inkasní společností

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 22 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
07.03.2018, před 7 lety

Jaroslav Procházka

Znění stížnosti

Po vyplnění mého profilu na těchto stránkách po mě tento server žádal o platbu kreditní kartou na zkušební dobu tří dnů cca asi padesáti korun,vzhledem k tomu že jsem již podobný ..né li dceřiný portál již jednou navštívil a kde po mě chtějí zaplatit peníze za služby, které jsem nevyužil,jsem se rozhodl nic nezaplatit a opustil jsem tyto stránky.Připomínám že na web jsem nebyl vpuštěn ani na jednu minutu.po cca týdnu mi přišel tento email


Jaroslav, uhraď svůj dluh a odemkni opět svůj účet


Nyní zaplatit

Bohužel stále máš nevyrovnaný požadavek tvého VIP členství ve výši 2 554 Kč . Pokud neobdržíme obratem tvoji platbu, musíme tvůj případ předat naší inkaso kanceláři , co ti přinese další náklady .

Členství: 6 měsíců
Očekávaná částka: 2 554 Kč

Uhraď prosím otevřenou částku a my odblokujeme ihned tvé konto.

Nyní zaplatit


Příjemnou zábavu a mnoho štěstí ti přeje tým sex-schuzka-dnes.com

Tento email byl automaticky odeslán ze seznamky sex-schuzka-dnes.com na emailovou adresu herby.prochy@seznam.cz. Pokud si nepřeješ dále dostávat tyto zprávy, můžeš to jednoduše změnit v nastavení > Oznámení svého uživatelského účtu. Ochrana dat | Impressum


Produkt

je to jako u podobných serverů poze fiktivní seznamka


Požadované řešení

Myslíte si že se mám se rovnou obrátit na Č.O.I.Nebo mám chtít jen vysvětlení a omluvu za výhrůžné emaily

Dále bych chtěl vědět kdo tuto resp tyto portály provozuje a který zákon jim to umožňuje
Děkuji s pozdravem J.Procházka


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2018 08:05, před 7 lety

Důležité je podat řádně výpověď objednané placené služby a tím zabránit dalšímu automatickému prodloužení smlouvy. Obchodní podmínky společnosti totiž umožňují automatické prodloužení smlouvy na dobu určitou, a to pokud nebyla výpověď podána ve lhůtě nejméně 14 dnů před uplynutím doby členství - viz § 6 odst. 2 obchodních podmínek společnosti (dostupné zde: https://www.jenjednanoc.cz/terms).

Pokud by se společnost odvolávala na to, že nebyla výpověď podána faxem (jak předpokládají jejich obchodní podmínky), může spotřebitel argumentovat tím, že se jedná o nepřiměřené ujednání dle § 1815 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, a proto se k němu nepřihlíží.

Výpověď doporučujeme zaslat na e-mail adresu poskytovatele: support@datehelpdesk.com. Pokud spotřebitel výpověď placeného členství zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím uváděné emailové adresy, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Pokud by společnost podala žalobu, musela by prokázat, že částky požaduje oprávněně. Pro tento případ doporučujeme, aby si spotřebitel uchoval doklad o tom, že výpověď zaslal.

Co se týče dozoru nad praktikami společnosti Dateyard, AG, zde je nutné poznamenat, že se jedná o společnost se sídlem ve Švýcarsku. To znamená, že nad společností není dána pravomoc České obchodní inspekce. Protože společnost sídlí ve Švýcarsku není možné se obrátit ani na Evropské spotřebitelské centrum. Pokud by chtěl spotřebitel podat na společnost stížnost, musel by tak učinit u dozorového orgánu ve Švýcarsku.

Pokud tedy společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2018 16:51, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.