Společnost


ČESKÝ MINCOVNÍ OBCHOD

Počet nahlášených stížností:76
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 27 stížnostech.

#2206Nevyžádaná zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 25 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.02.2014, před 11 lety

Libuše Klobušická

Znění stížnosti

Dobrý den, před čtvrt rokem jsem si objednala a zaplatila jednu minci a nyní mi přišly do schránky již dvě, které jsem neobjednávala.
Dále mi přišly upomínky na zaplacení, ale napsala jsem e-mail, že jsem si nic neobjednala a ani nerozbalila a ať si je vyzvednou nazpět, nebudu platit poštovné za něco, co jsem si neobjednala!
Upozornili mě v odpovědi, že jsem vyloženě neřekla, že nechci další mince a že musím zaplatit i s přirážkou za upomínku, nebo mě dají k vymáhací firmě.
Opět jsem odepsala, že je to velmi nekorektní jednání a ať mi poradí, jakým způsobem zásilky vrátit. Odepsaly, že už je vrátit nemohu, jen zaplatit.
Prosím o radu, jak dále postupovat.
Děkuji.


Produkt

Dvě neobjednané mince " Královské žezlo, Královské jablko"


Požadované řešení

Možnost vrátit zásilky zpět bez jakékoliv platby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2014 13:23, před 11 lety

V případě této společnosti je tvrzeno, že došlo k uzavření kupní smlouvy tím, že někdo nevyslovil nesouhlas s jejím uzavřením. Pokud tomu bylo i tak v tomto případě, nebyla kupní smlouva uzavřena platně. V první řadě je k uzavření smlouvy třeba souhlasu stran a zároveň je náležitostí kupní smlouvy specifikace předmětu a ceny. Tím, že je na lístečku uvedeno, že se jedná pouze o celou kolekci bez specifikace počtu kusů a jejich ceny, neshledáváme kupní smlouvu jako platně uzavřenou.
Tudíž by se jednalo o nevyžádané plnění, které není spotřebitel povinný platit ani vracet na vlastní náklady.
V případě, že by společnost měla zájem peníze účinně vymáhat, musela by dát žalobu k soudu. Zde by musela prokázat existenci smlouvy a zároveň doručení zásilek, což v případě, že byly zaslány obyčejnou poštou není možné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2014 15:30, před 10 lety

Společnost Český mincovní obchod nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.8.2014 15:30, před 10 lety


Libuše Klobušická

Hodnocení: