Počet nahlášených stížností: | 76 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, před čtvrt rokem jsem si objednala a zaplatila jednu minci a nyní mi přišly do schránky již dvě, které jsem neobjednávala.
Dále mi přišly upomínky na zaplacení, ale napsala jsem e-mail, že jsem si nic neobjednala a ani nerozbalila a ať si je vyzvednou nazpět, nebudu platit poštovné za něco, co jsem si neobjednala!
Upozornili mě v odpovědi, že jsem vyloženě neřekla, že nechci další mince a že musím zaplatit i s přirážkou za upomínku, nebo mě dají k vymáhací firmě.
Opět jsem odepsala, že je to velmi nekorektní jednání a ať mi poradí, jakým způsobem zásilky vrátit. Odepsaly, že už je vrátit nemohu, jen zaplatit.
Prosím o radu, jak dále postupovat.
Děkuji.
Dvě neobjednané mince " Královské žezlo, Královské jablko"
Možnost vrátit zásilky zpět bez jakékoliv platby.
|
Tweet |
V případě této společnosti je tvrzeno, že došlo k uzavření kupní smlouvy tím, že někdo nevyslovil nesouhlas s jejím uzavřením. Pokud tomu bylo i tak v tomto případě, nebyla kupní smlouva uzavřena platně. V první řadě je k uzavření smlouvy třeba souhlasu stran a zároveň je náležitostí kupní smlouvy specifikace předmětu a ceny. Tím, že je na lístečku uvedeno, že se jedná pouze o celou kolekci bez specifikace počtu kusů a jejich ceny, neshledáváme kupní smlouvu jako platně uzavřenou.
Tudíž by se jednalo o nevyžádané plnění, které není spotřebitel povinný platit ani vracet na vlastní náklady.
V případě, že by společnost měla zájem peníze účinně vymáhat, musela by dát žalobu k soudu. Zde by musela prokázat existenci smlouvy a zároveň doručení zásilek, což v případě, že byly zaslány obyčejnou poštou není možné.
Společnost Český mincovní obchod nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Hodnocení: