Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den. Má stížnost se týká nejen jedince, ale většiny operátorů, pracující pro společnost Vodafone. Dne 3.1.2018 jsem se spojila se společností Vodafone, tedy s operátorkou paní G.K.. Můj požadavek byl výhodný tarif pro mé děti. Paní mi udělala nabídku, podalala informace o tarifu, mě se nabídka zamlouvala. Domluvili jsme se že si to rozmyslím a že mi má nasledně opět volat. Mezitím jsem nabídku od operátorky konzultovala s rodinou , v mezičase jsem obvolala i ostatní operátory, ale nikdo jiný nenabízel tarif tak výhodný, jako operátorka od Vodafone. Nabídla mi tarif, kde za určitou měsíční částku mám sms do sítě vodafone neomezeně,sms mimo vodafone placené a k tomu 50 minut volání. Dále jsme se domluvli na tom, že pro tyto čísla se nastaví strop na 200 kč, kdyby náhodou dítě provolalo těch 50 minut, a dostalo se na částku těch 200 kč, další útrata pro toto číslo se pozastaví, ale sms do sítě vodafone bude lze i nadále možné zasílat. Ve finále je vše jinak. Vše z toho co mi paní řekla nebylo pravdivé. Kontaktovala jsem zákaznickou linku Vodafone, žádala o zjištění jména dotyčné paní, též o záznam telefonátu, a následné řešení této situace, ... protože v tomto případě jsme se na 2 roky upsala něčemu, co je pro mě absolutně nevýhodné..... svolila jsem i k tomu, že bych klidně přistoupila na variantu, změnu tarifu, .... ale vzhledem k tomu, že jsem vzala ty telefonní sim 2x, a k tomu jednu datovou kartu, jeden tarif je v rámci datové karty zdarma.... takže není možná změna. Nelíbí se mi ani postup operátorů, jelikož si mě přehazovali z jednoho na druhého, nikdo mi nenabídl žádné řešení.... nakonec mi řekli, ať odstoupím od smlouvy , což znamená zaplatit pokutu... O tomto problému jsem hovořila celkem se 4 mi operátory, ale každý z nich mi pokaždé tvrdil něco jiného.... Společnost Vodafone zaměstnává lidi, kteří o své práci neví absolutně nic a lidem nabízejí věci které ani nemají.... Nezbývá mi jiné řešení, než po 14-ti letech od Vodafone odstoupit. Toto jednání se mi ani trochu nelíbí, a též budu posílat písemnou stížnost na dotyčnou paní, jelikož není v pořádku, aby lidem nabízela něco, o čem nic neví.... Lidé s operátory hovoří převážně když mají problém a nebo od společnosti něco žádají a tito operátoři by měli být školený a mít profesionální přístup pro podávané informace a lidé jim důvěřují..... A to je veliká chyba ...
Žádám o možné řešení a projednání situace.. odstoupení od smlouvy bez nucení placení pokuty nebo změna tarifu na výhodné, tak, jak mi to bylo nabízeno.....
|
Tweet |
Pokud byl při nabízení služby sdělen spotřebiteli nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele na úseku komunikací provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu.
Dozorový orgán je oprávněn požadovat po podnikateli, aby ve správním řízení prokázal správnost skutkových tvrzení v souvislosti s obchodní praktikou, jestliže se takový požadavek s ohledem na oprávněné zájmy podnikatele a kteréhokoliv účastníka řízení jeví vzhledem k okolnostem daného případu jako přiměřený. Pokud podnikatel nepředloží požadované důkazy nebo pokud dozorový orgán považuje důkazy předložené za nedostatečné, považují se skutková tvrzení za nesprávná.
Dobré odpoledne, paní Syrovcová Srpová,
mrzí mě, že služby nemáte nastavené tak, jak jste si přála.
Rádi celou situaci prověříme, pokud se na nás obrátíte písemnou reklamací. Reklamaci můžete podat prostřednictvím online formuláře na https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/ nebo písemně poštou na adrese Vodafone Czech Republic, a. s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.
Přeji pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Dobrý den,
děkuji za odpověď.
Nejde o to, že nemám nastavené služby tak jak jsem si přála, ale jde o to, že je nemám nastavené tak, jak mi bylo po telefonu řečeno.
Každopádně děkuji a využiji možnost reklamace a budu doufat, že tato věc se vyřeší co nejrychleji a nejlépe....
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.