Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den ,žádám o vrácení zálohy za dvě telefonní čísla z června 2017.Jiz několikrát jsem telefonicky urgovala vrácení zálohy .Po několika telefonátem mi vždy bylo přislíbeno ,ale nikdy nevyreseno .Pak mi bylo doporučeno zaslat smlouvy na Vaše oddělení,po dnešním hovoru na zákaznickou linku mám napsat e-mail.Za kladné vyřízení předem děkuji Novotná
Vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud se v daném případě jednalo o zálohy placené při novém uzavření smlouvy, tak dle všeobecných obchodních podmínek společnosti zálohy dostane zákazník po uplynutí 3 měsíců od aktivace automaticky zpět v následujícím vyúčtování nebo budou použity na úhradu případných dlužných částek.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.