Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#22070Nevrácená záloha

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

15 hodin 45 minut

Detail stížnosti

Publikováno
07.03.2018, před 7 lety

Šárka Novotná

Znění stížnosti

Dobrý den ,žádám o vrácení zálohy za dvě telefonní čísla z června 2017.Jiz několikrát jsem telefonicky urgovala vrácení zálohy .Po několika telefonátem mi vždy bylo přislíbeno ,ale nikdy nevyreseno .Pak mi bylo doporučeno zaslat smlouvy na Vaše oddělení,po dnešním hovoru na zákaznickou linku mám napsat e-mail.Za kladné vyřízení předem děkuji Novotná


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2018 11:26, před 7 lety

Pokud se v daném případě jednalo o zálohy placené při novém uzavření smlouvy, tak dle všeobecných obchodních podmínek společnosti zálohy dostane zákazník po uplynutí 3 měsíců od aktivace automaticky zpět v následujícím vyúčtování nebo budou použity na úhradu případných dlužných částek.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.