Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
je mi to velmi nemilé,ale už mě to opravdu nedá. Dnes již po několikáté se mi stalo,že jsem v liberecké prodejně Billa Švermova zakoupila maso,kterému ještě nevypršel datum spotřeby a po otevření bylo maso smradlavé. Většinou se jedná o kuřecí maso,ale už se mi to stalo i u masa vepřového a tam byl datum spotřeby ještě na týden. Byla bych velmi ráda,kdyby se s tím něco provedlo. Dekuji
Masné výrobky Vocílka
V tomto případě si nedovoluji napsat řešení,to je ve vaší kompetenci. Kdyby bylo na mně,tak zněním dodavatele masa.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Spotřebitel by mohl rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.