Počet nahlášených stížností: | 189 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Když jsem si telefon koupila,čekala jsem 3 měsíce na dodání, které proběhlo až po nekonečné výměně e-mailů. Bohužel jsem telefon musela reklamovat (což myslím nebyla chyba firmy), ale reklamace nebyla vyřízena v řádném čase a pan Ohanka mi od 15.10. 2017 dluží vrácení peněz! Mezitím jsme si vyměnili řadu e-mailů, ve kterých mi lživě sliboval, že peníze už jsou odeslány na můj účet, ale nikdy nebyly. Myslím si, že takovéto chování překračuje jakékoliv hranice, co zákazník může být ochotný tolerovat a zvažuji trestní oznámení.
Lenovo P70 DualSim(černý), který jsem reklamova a nyní mám právo na vrácení peněz stál 3 699,00 Kč
Okamžité vrácení peněz bez jakýchkoliv planých slibů a zaslání mikrosD karty jako kompenzace (což mi ostatně pan Ohanka sám v e-mailové korespondenci navrhl)
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.
Spotřebitelka nám sdělila, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou. Stížnost proto uzavíráme.