Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, četl jsem na Vaše stránky recenzi, která je stejná jako u mého případu. Koupě vozu v AAA Auto. Cena vozu (NISSAN X-Trail,r.v.2006,tachometr 71 890km, objem motoru 2184ccm. Cena AAA Auto 249 999.-Kč včetně DPH, mnou složená akontace (protiúčtem vůz Octavia v ceně 110 000.-KČ,)předpokládal jsem výši úvěru 139 999.-Kč. Realita dle smlouvy je: náklady spojené s úvěrem 59 999.-Kč,(netuším za co), celková výše úvěru 209 998.-Kč, roční úroková sazba 22,403131%, RPSN 48,77%, měsíční splátka 5 840.-Kč celková cena zaplacená spotřebitelem 350 400.-Kč. Snažil jsem se společnost x krát kontaktovat, že se jedná o ,,lichvu" o nepodložené navýšení kupní ceny- bez odezvy.
Vůz splácím pravidelně bez prodlení.
Je šance na změnu a vrácení adekvátní peněžní náhrady?
Děkuji
Stanislav Šandera
NISSAN X-TRAIL
revize smlouvy, která byla sepsána pod psychickým nátlakem, doba trvání uzavření obchodu od 9.00-18.30 včetně nejasných pravidel, prostředí, nátlak atd.
|
Tweet |
V případě, že je sjednán poplatek za vyřízení úvěru, měla by se jeho výše pohybovat v rámci výše nákladů vynaložených společností na jeho sjednání. Poplatek v této výši by mohl být posuzován jako obcházení zákona o spotřebitelském úvěru, kde je zakázáno jakkoli penalizovat odstoupení ve lhůtě 14 dnů a je zde stanovena i maximální výše sankce za předčasné splacení.
Společnost Home Credit a.s. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení, vhodné by bylo právní zastoupení.