Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Služby internetu od UPC využívám již skoro 8 měsíců a nebyl zde žádný problém. Poslední měsíc ale nějakým způsobem internet pořád vypadaval. Není to modemem, není to určitě naše chyba. Zkoušeli jsme všechny možné opravné prostředky. Dokonce jsme volali technikům o radu, nic nepomohlo.
Tak co se to sakra děje?!?!
Opětovné STABILNI fungování internetu
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost UPC Česká republika, s.r.o. (dále jen „UPC“) se stížností klienta podrobně zabývala a to konkrétně na technickém oddělení společnosti UPC. Klientovi byla na základě prošetření stížnosti přiznána kompenzace za uvedené výpadky, o čemž byl klient informován e-mailem. Klient si posléze opětovně stěžoval na další výpadek, UPC klientův požadavek zaevidovala, avšak při zpětném pokusu o uskutečnění telefonního hovoru s cílem situaci dořešit nebyl klient opakovaně k zastižení a sám klient společnost UPC již nekontaktoval. Věříme tedy, že stížnost klienta byla dořešena k jeho spokojenosti.
V případě obdobných dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím klientské centrum společnosti UPC Česká republika, s.r.o. na tel. č. 241 005 100 v pracovní dny od 8:00 do 19:00 hod. nebo na emailové adrese info@upc.cz.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.