Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#22082Nedodané doklady k vozidlu (velký a malý TP)

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

18 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.03.2018, před 7 lety

Jiří David

Znění stížnosti

Dobrý den,
23.2.2018 jsem u AAA Auto koupil Chevrolet Cruze 2011 za 150000,-. Nechal jsem si ho dovézt z Prahy. Auto jsem platil v hotovosti a hned ten den jím odjel. Stejně jako všichni ostatní zákaznící jsem podespal smlouvu zavazující mě do 10ti dní auto přihlásit na sebe a autobazar poslat mi neprodleně po podpisu smlouvy k tomu potřebné doklady - velký a malý TP. Od koupi uplynuly 3 týdny a doklady nikde. Na zákaznickou linku jsem volal už cca. 6 krát. Někteří mě tam odbili tím že o dokladech nemají žádné info, jiný že se mi ozve někdo přes doklady - několikrát se nikdo neozval. Nakonec mě po 14ti dnech od koupi kontaktovala jakási paní Matoušková a slíbila, že do konce následujícího týdne příjdou doklady na Libereckou pobočku, kontaktují mne a na vlastní nálady přepis zajistí. Týden je u konce a opět bez jejich odezvy, proto podávám tuto stížnost.

Další věci, píšu ne proto, že bych je chtěl řešit, ale jen aby lidi věděli, co je AAA za společnost. Auto přivezli v nechutném stavu - interiér byl jako kdyby auto vytáhli z rybníka - vyčistili mi ho až poté, co jsem pohrozil že jinak auto nekoupím. Dále na stánkách uváděli, že platnost TK je někdy do konce roku 2019, ve skutečnosti není ani do konce roku 2018. Protože k autu není serviska, ptal jsem se prodejce na stav a potřebné investice - odpověď byla že auto je v dobrém stavu a není potřeba do něho vrážet žádné větší peníze. Pravda je, že je třeba ihned doplnit chladící kapalinu, vyměnit olej i rozvody a celé brzdy. K autu měli být zdarma zimní pneu - pneumatiky na autě byly (samozřejme letní pneu už ne) ale sjeté cca na 1 mm - takže prtvé a na silnici nebezpečné! S investicemi do ojetého auta jsem samozřejmě počítal (že to bude dalších 20000,- ale ne), ale uráží mě ta jejich drzost a lhaní zákazníkovi do očí a to že jim to neustále prochází.

Auto mi teď 3 týdny stojí před domem v mrazech, nemůžu s ním jezdit, přesto že potřebuji a s nikým z AAA není rozumná řeč, nikdo situaci neřeší. A navíc mě čekají veškeré investice které jsem popsal.


Produkt

Chevrolet Cruze 2011 - 1.6 16V 91kW


Požadované řešení

Požaduji okamžité zaslání dokladů na Libereckou pobočku, zajištění evidenční kontroly i přepisu na náklady společnosti AAA Auto jak mi slibili!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2018 12:28, před 7 lety

Pokud nebylo dodáno příslušenství k věci (osvědčení o technické způsobilosti vozidla), jež mělo být podle kupní smlouvy dodáno, jedná se o porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího. Zakládá-li prodlení jedné ze smluvních stran nepodstatné porušení její smluvní povinnosti, může dle § 1978 odst. 1 občanského zákoníku druhá strana od smlouvy odstoupit poté, co prodlévající strana svoji povinnost nesplní ani v dodatečné přiměřené lhůtě, kterou ji strana poskytla výslovně nebo mlčky.

Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil. V takovém případě se kupní smlouva ruší od počátku a smluvní strany jsou si povinny vrátit poskytnutá plnění. Z důvodu prokazatelnosti při případném soudním sporu doporučujeme spotřebiteli, aby veškerou komunikaci s prodávajícím vedl písemně prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb (doporučeně s dodejkou).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.3.2018 12:51, před 7 lety

Vážený pane Davide,
mám informaci, že Vaše záležitost by měla být vyřešena. Podle zpětné vazby kolegů z reklamačního oddělení Vám byla EK proplacena a doklady již máte přihlášené. Děkuji, že jste využil tohoto fóra k řešení své stížnosti a věřím, že záležitost byla uzavřena k oboustranné spokojenosti.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.3.2018 21:05, před 7 lety


Jiří David

Hodnocení:

Komentář: Ano, záležitost s doklady byla po měsíci opravdu vyřešena, nejspíš jen díky tomu, že jsem narazil na pana Chotta z Liberecké pobočky, kterého tímto chválím za ochotu (naprosto jediný Váš zaměstnanec, který vzal do ruky telefon a něco začal řešit a dodržel slib a následně mě kontaktoval s výsledkem). Zbytek personálu otřesné chování, nezájem - ať už telefonisté z infolinky, nebo druhý manažer z pobočky. Vaše ochota končí s tím, kdy Vám člověk odevzdá peníze.
Jinak po servisu kam jsem auto mohl konečně dát jsem zjistil, že vaše "zimní gumy zdarma" jsou ve skutečnosti zimáky na zadních a sjeté letňáky na předních, dále že mám baterii z jiného auta, která nepasuje do držáku a pod kapotou volně leží a další podvody. Nejsem znalec aut a chápu že každý obchodník chce vydělat, ale vy se chováte doslova jako prasata, podle čechož máte také pověst. Je mi jasné, že moje stížnost (a desítky dalších tady) nic nezmění, ale i kdyby odradila jediného zákazníka co se chystá k Vám zajít tak splní svůj účel.