Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#22086Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 22 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
08.03.2018, před 7 lety

Michal Čermák

Znění stížnosti

Dne 13.12.2017 jsem zakoupil mobil značky Nokia 5 Dual SIM. Často se mi stává, že se mi lidé nemohou dovolat (volaný účastník je dočasně nedostupný), přitom je mobil aktivní. Mám tam jak SIMku osobní, tak služební. Mobil byl s touto závadou dvakrát na reklamaci v obchodě CZC.cz, kde to posílají do servisu Nokia a tam mi to dvakrát neuznali, prý mobil funguje normálně. Mobil měl i jiné závady, které jsem uvedl a ty po neuznaných reklamacích najednou začaly fungovat. CZC s tim nehodlá nic dělat, pokud servis Nokie to neuzná. Chvíli po reklamaci mobil funguje, ale za pár dní už jsem zase občas nedostupný. Minulý týden se mi to stávalo často a dne 5. a 6.3. se to stalo osmkrát. Vyměnil jsem i SIM karty u operátorů, jestli to není v nich, ale stále to blbne. U CZC jsem už objednal hodně věcí, nejsem zákazník jediné věci, ale tato neochota s tím cokoliv dělat mě zaráží. Už jsem se i obrátil na ČOI. Při mé práci je velice důležité, aby se mi lidé dovolali (zajištění pracoviště, zákazky atd.). Díky pár nedovolání jsem měl už řadu problémů. Snad po mobilu nechci moc, aby se mi lidé mohli dovolat. Chci zjednat nápravu.


Produkt

GSM Nokia 5, Dual Sim, bílo/stříbrná, s.n.: 356024085509883


Požadované řešení

Chci vrátit peníze. Značce Nokia ani obchodu CZC už nevěřím.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.3.2018 08:44, před 7 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2018 15:42, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.