Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#22088Osočení z krádeže zboží a nevhodné chování pracovníka ostrahy.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
08.03.2018, před 7 lety

Hana Kuboušková

Znění stížnosti

Dobrý den.
Dne 5.3.2018 jsem po 7 hodině navštívila prodejnu Lidlu (Boženy Němcové 2148, 370 01 České Budějovice 7). Měla jsem zájem o černou delší halenku, kterou jsem si v prodejně vyzkoušela. U poklady jsem si koupi halenky rozmyslela a zboží odnesla zpět do regálu. Vrátila jsem se k pokladně, ostatní nákup zaplatila a při odchodu na mě začal křičet pracovník ostrahy, jestli bych mu mohla předložit účtenku. Účtenku jsem mu předložila, podíval se na ni a hrubě mi řekl, že mám jít s ním. Odvedl mě do zázemí pro zaměstnance, tak mě osočil, že jsem ukradla halenku a nutil mě se svléknout. Odložila jsem si kabát a svetr, to ovšem nestačilo a nutil mě svléct se do spodního prádla! To jsem odmítla, ale i přes to naléhal. Po celou dobu se choval hrubě a arogantně. Načéž jsem mu odvětila, co po mě ještě chce a v tom vyšla pracovnice obchodu a dotazovala se, co se děje. Vše jsem jí popsala a zoufale jsem jí požádala, aby se mi ona podívala pod šaty - to odmítla se slovy, že to není nutné. Zeptala se ostrahy, zda našel onu ukradenou věc a v tom mě pán začal obviňoval, že jsem ukradla možná svetr, který jsem měla na sobě a ne halenku. Vysvětlila jsem, že svetr jsem zakoupila v prodejně před časem a pán z ostrahy mi stále nevěřil. Tvrdil, že tu halenku musím prostě někde mít! Rozčíleně a v bezmoci jsem začala vyndávat věci z kabelky, v tom mě pracovnice prodejny zastavila se slovy, že je vše v pořádku, omluvila se a že můžu odejít. Omluva z jeho strany nenastala. Chování ostrahy považuji za nepřijatelné a silně nevhodné! Do prodejny jsem chodila velmi ráda, ale po tomto otřesném a stresujícím zážitku se již bojím. S pozdravem


Požadované řešení

Zvažovala jsem podat trestní oznámení na Policii ČR za obtěžování, ale nakonec jsem se rozhodla pro tuto cestu. Byla bych ráda, kdyby pracovník ostrahy byl finančně potrestán.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.3.2018 09:45, před 7 lety

Zákazník se podrobuje kontrole dobrovolně, pracovníci společnosti nemají žádné oprávnění k provedení kontroly nebo legitimaci. Dle trestního řádu lze omezit osobní svobodu osoby, která byla přistižena při trestném činu nebo bezprostředně poté, omezit, pouze pokud je to nutné ke zjištění její totožnosti, k zamezení útěku nebo k zajištění důkazů. Toto omezení může provést kdokoli, avšak musí být ihned přivolána Policie a tato osoba ji musí být předána.

Osobnost člověka požívá právní ochrany. Ochrany požívají zejména život a důstojnost člověka, jeho zdraví a právo žít v příznivém životním prostředí, jeho vážnost, čest, soukromí a jeho projevy osobní povahy. Člověk, jehož osobnost byla dotčena, má právo domáhat se toho, aby bylo od neoprávněného zásahu upuštěno nebo aby byl odstraněn jeho následek. Dále má právo na odčinění újmy dle rozsahu následků.

Spotřebitel by se mohl se stížností na nevhodné chování ochranky, popř. zaměstnanců, obrátit přímo na vedení společnosti, které by mělo mít zájem na jejich slušném a adekvátním jednání.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.3.2018 16:06, před 7 lety

Dobrý den, paní Kuboušková,

přijměte prosím také naši omluvu. Něco podobného by se určitě stávat nemělo a Vaši stížnost samozřejmě neprodleně předáme odpovědným nadřízeným, kteří vše prošetří a s daným pracovníkem vyřeší.

Věříme, že příště se už něco podobného opakovat nebude a pokud si k nám opět najdete cestu, bude už vše v pořádku.

Přejeme pokud možno poklidný zbytek týdne.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2018 21:22, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2018 18:01, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.