Společnost


XXX Dating

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#22089Zrušení VIP členství, nevrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.03.2018, před 7 lety

David Mucha

Znění stížnosti

Dobrý den. 22.2. jsem u společnosti xxxdating.com zaplatil VIP členství na jeden rok a to 199 kč. Po zaplacení se mi ovšem strhla částka 2 388 Kč. Týden po zaplacení jsem jim na adresu zaslal výpovědní smlouvu o zrušení profilu a navrácení částky 2 189 Kč do 14 dní. 199 Kč za první měsíc jsem do požadované částky nezahrnoval. Odpověď mi na email přišla překvapivě rychle a to taková, že nyní jsem vypovězen a jestli si přeji smazat profil okamžitě. S tím jsem souhlasil a ještě se zmínil o navrácení částky na můj bankovní účet. Znovu mi přišlo potvrzení o tom, že můj profil je nyní smazán z jejich databáze. O penězích se ale nezmínili. Já mám ale pořád obavy z toho, že moje členství nebylo řádně zrušeno a mě se tak nadále budou z bankovního účtu strhávat peníze.


Produkt

Premium členství na xxxdating.com


Požadované řešení

Na zaslání peněz mají ještě týden, ale bojím se, že tak neučiní a já bych potřeboval poradit, co v takovém případě dělat. Smlouvu jsem vypověděl do 14 dní, takže si myslím, že mám právo na to, aby mi byl registrační poplatek navrácen.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2018 21:03, před 7 lety

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, jejímž předmětem je poskytování služeb a podnikatel s plněním na základě výslovné žádosti spotřebitele začal před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí podnikateli poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení od smlouvy dle § § 1834 občanského zákoníku. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel podnikateli poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění. Nevrátí-li podnikatel spotřebiteli peněžní prostředky ve lhůtě 14 dní od odstoupení od smlouvy, má spotřebitel možnost požadovat navíc zákonný úrok z prodlení.

Spotřebiteli doporučujeme využít služby chargeback, kterou poskytuje většina evropských bankovních společností ve spolupráci s vydavateli platebních karet. Jedná se o služby, kdy bankovní společnost vrátí podvedenému spotřebiteli peněžní prostředky zpět na účet a následně si jejich vymáhání po obchodníkovi zajistí sama. Více o této službě naleznete na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3189/esc-kdy-je-lepsi-platit-kartou.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem na Kypru), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2018 23:05, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.