Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. 22.2. jsem u společnosti xxxdating.com zaplatil VIP členství na jeden rok a to 199 kč. Po zaplacení se mi ovšem strhla částka 2 388 Kč. Týden po zaplacení jsem jim na adresu zaslal výpovědní smlouvu o zrušení profilu a navrácení částky 2 189 Kč do 14 dní. 199 Kč za první měsíc jsem do požadované částky nezahrnoval. Odpověď mi na email přišla překvapivě rychle a to taková, že nyní jsem vypovězen a jestli si přeji smazat profil okamžitě. S tím jsem souhlasil a ještě se zmínil o navrácení částky na můj bankovní účet. Znovu mi přišlo potvrzení o tom, že můj profil je nyní smazán z jejich databáze. O penězích se ale nezmínili. Já mám ale pořád obavy z toho, že moje členství nebylo řádně zrušeno a mě se tak nadále budou z bankovního účtu strhávat peníze.
Premium členství na xxxdating.com
Na zaslání peněz mají ještě týden, ale bojím se, že tak neučiní a já bych potřeboval poradit, co v takovém případě dělat. Smlouvu jsem vypověděl do 14 dní, takže si myslím, že mám právo na to, aby mi byl registrační poplatek navrácen.
|
Tweet |
Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, jejímž předmětem je poskytování služeb a podnikatel s plněním na základě výslovné žádosti spotřebitele začal před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí podnikateli poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení od smlouvy dle § § 1834 občanského zákoníku. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel podnikateli poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění. Nevrátí-li podnikatel spotřebiteli peněžní prostředky ve lhůtě 14 dní od odstoupení od smlouvy, má spotřebitel možnost požadovat navíc zákonný úrok z prodlení.
Spotřebiteli doporučujeme využít služby chargeback, kterou poskytuje většina evropských bankovních společností ve spolupráci s vydavateli platebních karet. Jedná se o služby, kdy bankovní společnost vrátí podvedenému spotřebiteli peněžní prostředky zpět na účet a následně si jejich vymáhání po obchodníkovi zajistí sama. Více o této službě naleznete na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3189/esc-kdy-je-lepsi-platit-kartou.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem na Kypru), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.