Společnost


Peter Chocholáček

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#22090Nekvalitny tovar a nezodpoveda čislovaniu vulgarne komunikovanie zo zakaznikom

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.03.2018, před 7 lety

Vlasta Balažova

Znění stížnosti

Objednala som si cislo xs svetlo sivu bundu moja objednavka bola schvalena po prevode celej sumy za bundu mi predavajuci napisal ze nema bundu ktoru som si objednala nato som reagovala vratenim penazi odpovedal vulgarne a mal rasisticke naražky poslal mi velke cislo tovar ani nebol ocislovany na mieste bola diera ktora bola prešita bola silno sivej farby a s ciernymi kombikmi vobec nezodpovedala popise mojej objednavky prosim o vyriesenie tejto objednavky predavajuci je vaznou hrozbou pre slusnych ludi okrada ludi o vysoke sumy


Produkt

Nekvalitny tovar klamanie zakaznika


Požadované řešení

Vratenie penazi alebo aspon trest odnatia slobody predavajucemu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2018 21:09, před 7 lety

Spotřebitel má dle § 1829 odst. 1 písm. a) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží na to, aby odstoupení bez uvedení důvodu u prodávajícího při nákupu formou prostředku komunikace na dálku uplatnil. V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání.

Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení, spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku. Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání podnětu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2018 15:43, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.