Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala som si cislo xs svetlo sivu bundu moja objednavka bola schvalena po prevode celej sumy za bundu mi predavajuci napisal ze nema bundu ktoru som si objednala nato som reagovala vratenim penazi odpovedal vulgarne a mal rasisticke naražky poslal mi velke cislo tovar ani nebol ocislovany na mieste bola diera ktora bola prešita bola silno sivej farby a s ciernymi kombikmi vobec nezodpovedala popise mojej objednavky prosim o vyriesenie tejto objednavky predavajuci je vaznou hrozbou pre slusnych ludi okrada ludi o vysoke sumy
Nekvalitny tovar klamanie zakaznika
Vratenie penazi alebo aspon trest odnatia slobody predavajucemu
|
Tweet |
Spotřebitel má dle § 1829 odst. 1 písm. a) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží na to, aby odstoupení bez uvedení důvodu u prodávajícího při nákupu formou prostředku komunikace na dálku uplatnil. V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání.
Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení, spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku. Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání podnětu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.