Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#22094Neopravnene strzena platba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
08.03.2018, před 7 lety

Ladislav Haidl

Znění stížnosti

Z meho firemniho cisla 777793339 bylo neopravnene porstrednictvim premiovych SMS za "prodej" nevyzadanych a neobjednanych sluzeb odcerpano behem poslednich dvou mesicu celkem 693,- Kc. Zadnou sluzbu jsem neobjednaval a podezrele SMS s neznamym www odkazem jsem vzdy ihned z opatrnosti smazal. Po obdrzeni vyuctovani od Vodafone jsem zjistil nepravidelny unik prostredku ve vysi 99,- Kc za SMS. Muj operator se od veci distancoval s tim, ze neni opravnen a ani nijak neumi toto podvodne cislo 90302099 zablokovat. Narodni spravce domen NIC.CZ pry take nemuze zakrocit, protoze jedna az na popud policie CR.


Produkt

neopravnene inkaso prostrednistvim SMS sluzby na cisle 90302099


Požadované řešení

Durazne pozaduji vraceni neopravnene strzenych castek v celkove vysi 693,- Kc


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.3.2018 22:12, před 7 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.