Počet nahlášených stížností: | 147 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den.Dne 05 06 2017 jsem v této prodejně zakoupil motorovou sekačku.Po prvním použití,jsem zjistil,že špatně nasává benzín a střílí do výfuku.Dne 30.1.2018 t.asi za 6 měsíců ,jsemji odvezl do zmíněné prodejny,ve které mají i servis.(Mě osobně bylo řečeno,že jí budou odesílat do autorizovaného servisu).K danému datu01.03.01.2018,jsem si pro opravenou sekačku zajel a doma jsem zjistil,že závada nadále trvá tz.že sitič který má nasávat benzín ,nasává stále vzduch a navíc mi vyměnili zapalovací svíčku ,kterou jse ani nechtěl a kterou mi navíc zaůčtovali.Tvrdili že svíčka byla špatná.Na co se v tomto případě vztahuje záruka když jsem vše co na tom dělali zaplatil ve výši 556kč.Prosím o prošetření.Mimo jiné chování obsluhujícich na prodejně bylo neadekvátní k zákazni´íkovi.Nekupoval jsem v této prodejně poprvé a vždy jsem odcházel spokojený.To je ovšem případ pouze koupě a ne reklamace.V takovém případě odcházíte nespokojení a zklamaní.S pozdravem Petr Maroš.
Motorová sekačka Hecht541SW
vrácení peněz za reklamaci
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Reklamace také nesmí být spojena s žádným poplatkem, takové ujednání by bylo neúčinné, protože by znamenalo nerovnováhu mezi právy a povinnostmi stran a odrazovalo by spotřebitele od uplatnění práv z vadného plnění. Více informací je uvedeno na www.dtest.cz/clanek-3938/poplatek-za-neopravnenou-reklamaci-brante-se. Spotřebitel může také podat podnět České obchodní inspekci. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz.
Nepodaří-li se spor sjednat smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, pane Maroši,
předně bych se rád omluvil za vzniklé komplikace a nemilou zkušenost při reklamaci produktu. Přístup personálu budeme řešit okamžitě.
Dovolím si Vám navrhnout, aby jste přinesl sekačku ještě jednou k celkové revizi, kterou bychom Vám udělali pochopitelně zcela zdarma. Případné nedostatky produktu bezplatně odstraníme.
Víměna svíčky, výměna podložky koše, broušení a vyvážení nože a promazání pastorků pojezdu bylo, dle servisní dokumentace s Vámi domluveno a potvrzeno. Rád bych Vás proto požádal o potvrzení, jestli v tomto nedošlo spíše k nedorozumění.
Předem děkujeme za odpověď.
S pozdravem, zákaznické oddělení spol. Hecht
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.