Společnost


Studio Moderna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:42
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#22097NEUZNÁNÍ OPRÁVĚNÉ REKLAMACE

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.03.2018, před 7 lety

Karel Šedivý

Znění stížnosti

Dne 18.12.2017 jsem chtěl zakoupit pro vnuka MAGIC TRACKS SADA S ČERVENÝM AUTÍČKEM.Jelikož v obchodě tuto sadu neměli tak jsem zakoupil doplnkovou sadu MAGIC TRCKS S KŘIŽOVATKOU č účtenky:2617005813.Stím až přijde sada s autíčkem tak ,že mi dají vědět.Po telefonickém oznámení jsem si pro SADU MAGIC TRACKS DOJEL.tYTO DVĚ SADY JSEM DAROVAL VNUKOVI K NAROZENINÁM.Asi po týdnu když přijel syn s vnukem na návštěvu tak mne upozornili ,že po časti s křižovatkou autíčko nejezdí a stále zadrhává nebo vyjíždí ven z dráhy.Tak jsem to sbalil do krabice originál a šel to do DORMEA reklamovat.Sepsali se mnou reklamační list.Jaké však bylo pro mne překvapení když mi prodavačka z prodejny zavolala, že reklamace není uznána,že zboží nebylo u nich zakoupené.Snažil jsem se snimi dohodnout,ale to oni odmítli.Přesto jsem vzal druhou autodráhu s autíčkem a zajel na prodejnu ,že nic jiného doma nemám.Účteny jsem řádně předložil,ale dnes mi z prodejny opět zavolali ,že reklamace je zamítnuta.Proto se na vás obracím o pomoc. Vždyt 500 kč. není málo pěněz abych je vyhodil z okna.Zboží které je nefunkční si nechci převzít.Nikde jinde jsem to nenakoupil než v DORMEU.Proto Vás prosím o pomoc vyřešit tuto reklamaci.Předem děkuji za pomoc:Šedivý Karel Jasmínová 294 533 72 MORAVANY tel:723 322 436.


Produkt

Autíčko po této zakoupené dráze nejezdí


Požadované řešení

Rád bych dostal jinou sadu po které atíčko bude jezdit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.4.2018 09:58, před 7 lety

Prodávající je dle § 19 odst. 1 zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb. Skutečnost, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího, se nejlépe prokáže právě doložením účtenky, z níž jasně vyplývá, kdo předmětné zboží prodal. Pokud prodávající zboží nechce přijmout nebo zamítá reklamaci z popsaného důvodu, je možné se s podnětem obrátit na Českou obchodní inspekce, která případ prověří a následně může ve správním řízení uložit pokutu. Podnět je možné dát i elektronicky zde: https://www.coi.cz/podatelna/.

Vlastní spor je potom v případě, že se nepodaří jej vyřešit smírnou cestou, možné řešit v rámci mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2018 15:44, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.