Počet nahlášených stížností: | 42 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 18.12.2017 jsem chtěl zakoupit pro vnuka MAGIC TRACKS SADA S ČERVENÝM AUTÍČKEM.Jelikož v obchodě tuto sadu neměli tak jsem zakoupil doplnkovou sadu MAGIC TRCKS S KŘIŽOVATKOU č účtenky:2617005813.Stím až přijde sada s autíčkem tak ,že mi dají vědět.Po telefonickém oznámení jsem si pro SADU MAGIC TRACKS DOJEL.tYTO DVĚ SADY JSEM DAROVAL VNUKOVI K NAROZENINÁM.Asi po týdnu když přijel syn s vnukem na návštěvu tak mne upozornili ,že po časti s křižovatkou autíčko nejezdí a stále zadrhává nebo vyjíždí ven z dráhy.Tak jsem to sbalil do krabice originál a šel to do DORMEA reklamovat.Sepsali se mnou reklamační list.Jaké však bylo pro mne překvapení když mi prodavačka z prodejny zavolala, že reklamace není uznána,že zboží nebylo u nich zakoupené.Snažil jsem se snimi dohodnout,ale to oni odmítli.Přesto jsem vzal druhou autodráhu s autíčkem a zajel na prodejnu ,že nic jiného doma nemám.Účteny jsem řádně předložil,ale dnes mi z prodejny opět zavolali ,že reklamace je zamítnuta.Proto se na vás obracím o pomoc. Vždyt 500 kč. není málo pěněz abych je vyhodil z okna.Zboží které je nefunkční si nechci převzít.Nikde jinde jsem to nenakoupil než v DORMEU.Proto Vás prosím o pomoc vyřešit tuto reklamaci.Předem děkuji za pomoc:Šedivý Karel Jasmínová 294 533 72 MORAVANY tel:723 322 436.
Autíčko po této zakoupené dráze nejezdí
Rád bych dostal jinou sadu po které atíčko bude jezdit.
|
Tweet |
Prodávající je dle § 19 odst. 1 zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb. Skutečnost, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího, se nejlépe prokáže právě doložením účtenky, z níž jasně vyplývá, kdo předmětné zboží prodal. Pokud prodávající zboží nechce přijmout nebo zamítá reklamaci z popsaného důvodu, je možné se s podnětem obrátit na Českou obchodní inspekce, která případ prověří a následně může ve správním řízení uložit pokutu. Podnět je možné dát i elektronicky zde: https://www.coi.cz/podatelna/.
Vlastní spor je potom v případě, že se nepodaří jej vyřešit smírnou cestou, možné řešit v rámci mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.