Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
ráda bych si zrušila své VIP členství, zaslala jsem řádnou výpověď (ač teda velmi komplikovanou). Čekám již 4 dny na potvrzení, které mi bylo sděleno, že obdržím. Za pár dní mi začne běžet další měsíc a já nechci, aby došlo k dalšímu stržení částky. Mám obavu, že firma zdržuje vyřízení žádosti. Je má výpověď platná, pokud jsem řádně zaslala výpověď dle instrukcí 4 dny před dalším prodloužením? Firma dostala sken mojí výpovědi, kde jsou uvedené veškeré moje osobní údaje, včetně členského čísla, vše by mělo být v pořádku a dle zadání.
Ve většině stížností zde čtu, jak místo částky 150kč jim bylo strženo 2200kč a podobně, což tedy není nikde ani uvedeno, že částka se tak dramaticky zvedá. Veškeré informace jsou velmi těžce dohledatelné. Pokud by nestihli výpověď vyřídit, jak mohu předejít stržení jakékoliv částky?
Děkuji.
Kolkopová
Vyřešení mojí žádosti včas bez zdržování.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: YTFEJD05
Dobrý den.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 18/03/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.
Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.
Dobrý den,
děkuji za vyřízení.
Podařilo se mi účet smazat a automaticky jsem byla "odhlášena".
Ráda bych informaci o zrušení členství dostala i písemně jako odpověď na nespočet emailů o mé výpovědi, které jsem vám zaslala.
Poté budu považovat celou záležitost za úspěšně vyřízenou.
S pozdravem,
Lea Kolkopová
Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.
ID: YTFEJD05
Dobrý den.
Tímto Vám potvrzujeme, že Váš profil byl úspěšně smazaný/ zrušený.
Hodnocení:
Komentář: Byl mi zaslán požadovaný email s psanou výpovědí a můj profil je smazaný a již ne-existující.
Děkuji za výřízení a pomoc dTestu.
Kolkopová