Společnost


Servatech s.r.o.

Počet nahlášených stížností:59
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#22099Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.03.2018, před 7 lety

Jaroslav Moravec

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes jsem si přečetla odpověď na recenzi mého manžela - konkretně se jedná o neuznání reklamace - protokol o převzetí číslo SRV 184663 (můžete si prosím najít). Vaši odpověď jsem si musela přečíst několikrát,jelikož jsem nevěřila obsahu. Jsem přímý uživatel MT Oukitel K7000 a nefunkční MT byl kromě nahlášené vady v pořádku. Žádné prohnutí, USB konektor vylámaný nebyl, poškrábaný jen na jednom rohu a ten vryp se musel hledat lupou. Jsem zděšena, co si dokážete vymyslet, jen aby jste nemuseli uznat záruku. Víte, byla jsem s vaší firmou před několika lety spokojená, ale nyní jsem nemile překvapena vaším jednáním. Myslím si, že manžel napsal slušnou negativní recenzi, nebyl vulgární a jelikož mobilům rozumí, nemůže s vámi souhlasit. Prosím podívejte se na výše uvedený protokol a na obsah vaší odpovědi na recenzi pana Moravce, který nebyl anonym. Asi budete sami překvapeni, co jste napsali. Jinak při neuznání reklamace, jste uvedli, že mobil jevil známky pádu, o žlutém pruhu žádná zmínka, o dalších věcech také ne. Jelikož na faktuře při koupi mobilu je jméno mého manžela, předpokládala jsem, že by měl reklamaci vyřizovat on. Ale při pohledu na reklamovaný mobil, je evidentně vidět, že mobil je navenek ve velmi dobrém stavu, určitě ne tak zdevastovaný, jak jste uvedli v odpovědi na recenzi. Zamyslete se prosím nad vaším jednáním. Děkuji za váš čas při přečtení této recenze.


Požadované řešení

Telefon v záruce a tvrzení,které nemají ani podložené.To já taky mohu trvat na stejné věci jako oni.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.3.2018 14:27, před 7 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit, neboť její reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Uplynulo-li však od převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2018 15:45, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.