Počet nahlášených stížností: | 41 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
V září 2013 my byla automaticky prodloužena smlouva na pojištění auta,ja jsem vsak našel v té době levnější a tak jsem si to auto pijistil jinde (allianz),chtěl jsem tedy smlouvu ukončit dohodou,při tel.kontaktu s operátorkou jsem byl odkázán na zákony atd.ja jsem argumentoval tím že chci vše vyřešit dohodou a pani na tel. mi řekla že to lze pouze ve vyjim.příp.při dotazu jakých mi sdělila že mi do toho nic neni a nebyla mi schopna mi je rict,tak jsem musel čekat než uplyne 4 měs.lhůta pro vypovězení kde se mi zbytečně naúčtovával polatek za upomínky toho jsem se chtěl vyvarovat,veškeré upomínky mi posílali doporučeně,(ze zákona)v prosinci mi poslali poslední s tím že smlouva končí 10.1.2014,ja jsem jim volal 3.1.2014 abych se ujistil že vše bude v pořadku,dnes 11.2.2014 jsem opět volal kde je vyúčtování a bylo mi sděleno že to mi již poslali 22.1.2014(obyč.poštou,že zákon jim to nenařizuje),nic mi samozřejmě nedošlo,ja jím to zaplatil ale chtěl bych podat někam nebo k někomu stížnost na postup pojišťovny,příp.minim.omluvu,mě to stojí peníze a čas který mohu věnovat práci abych mohl vydělávat na nesmyslné zákonem stanovené polatky za nic:-(
pojištění vozidla ČPP
omluva nebo prominutí pokut.
|
Tweet |
V případě, že je za upomínky účtováno, měla by společnost prokázat jejich odeslání, jinak si za ně nelze cokoli účtovat. Zároveň ukončení smlouvy by nemělo být podmiňováno zasíláním několika upomínek, které musí zákazník platit.
Pokud společnost neprokáže, že bylo vyúčtování odesláno, má zákazník nárok na zaslání vyúčtování zdarma, případně na vrácení poplatku za zaslání vyúčtování.
Společnost Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.