Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den. Dne 8.3.mi mela byt na adresu doručena zásilka 40194381856. Přišla SMS s časem doručení. Čekala jsem doma a pan řidič Vins se nenamahal ani zavolat a nebo zazvonit a rovnou balík dal na parcel shop. Jelikož se jednala o matraci, tak byl problém pro me jako zenu ji dostat z parcel shopu. Proto jsem ji objednala. Volala jsem řídící a byl velmi drzi. A nehledě na to ze parcel shop mam jeden u domu a on to dal na parcel shop dal mému bydlišti. Já zbytečně čekala doma. Žádám o vyřešení. Mohu doložit email a SMS ze ma byt doručeno na adresu a ne na shop! Nemochovská
Objednavka 40194381856
Žádám o postihl řidiče. Jeho chování nebylo v normě a já zbytečně čekala doma přitom jsem mohla byt v práci a neušel by mi zisk.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.