Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dne 9.3. 2018, mi měl být dovezen balík v časovém rozmezí 9-11:00. Byli jsme doma 2 osoby. Bohužel telefonát jsem přeslechla. Bylo mi volano 9:43 a já obrátově volala v 10:00. Řidičem mi bylo drze řečeno, že čtvrt hodiny zvonil, ale nedozvonil se. Kdyby čtvrt hodiny zvonil, tak by dle časových údajů stále byl u mého baráku. Řidičem mi bylo řečeno, že nám “asi” nezvoní zvonky, což je naprostá hloupost, jelikož před dvěma dny mi byl dovezen balík Vaší konkurenční společnosti, také se mi nedovolali, ale jejich povinnosti bylo přijet a zazvonit, což udělali a balík mi předali. Vašemu řidiči, jsem tedy řekla ať mi balík nechá na nejbližší zasilkovně. Normálně stížnosti nepíší, ale tohle není jediná zkušenost s Vaši firmou a neschopnými řidiči. Příště už volím jinou společnost.
S pozdravem,
Konečná
Číslo balíku - 41150616728. Eobuv
Bohužel, v této situaci mě nenapadá řešení.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.