Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#22103Nedoručení baličku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.03.2018, před 7 lety

Markéta Konečná

Znění stížnosti

Dne 9.3. 2018, mi měl být dovezen balík v časovém rozmezí 9-11:00. Byli jsme doma 2 osoby. Bohužel telefonát jsem přeslechla. Bylo mi volano 9:43 a já obrátově volala v 10:00. Řidičem mi bylo drze řečeno, že čtvrt hodiny zvonil, ale nedozvonil se. Kdyby čtvrt hodiny zvonil, tak by dle časových údajů stále byl u mého baráku. Řidičem mi bylo řečeno, že nám “asi” nezvoní zvonky, což je naprostá hloupost, jelikož před dvěma dny mi byl dovezen balík Vaší konkurenční společnosti, také se mi nedovolali, ale jejich povinnosti bylo přijet a zazvonit, což udělali a balík mi předali. Vašemu řidiči, jsem tedy řekla ať mi balík nechá na nejbližší zasilkovně. Normálně stížnosti nepíší, ale tohle není jediná zkušenost s Vaši firmou a neschopnými řidiči. Příště už volím jinou společnost.
S pozdravem,
Konečná


Produkt

Číslo balíku - 41150616728. Eobuv


Požadované řešení

Bohužel, v této situaci mě nenapadá řešení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.3.2018 14:46, před 7 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2018 23:03, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.