Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#22108Zrušení opakovaných plateb za VIP členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 23 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.03.2018, před 7 lety

Jiří Kašpar

Znění stížnosti

Dne 31.1.2018 jsem se zaregistroval na C-DATE, a zaplatil VIP členství za 180kč. Z důvodu vzrůstající finanční tísně jsem 14.2.odeslal žádost o zrušení opakovaných plateb, v níž byly veškeré potřebné údaje k identifikaci a následnému zrušení. Jako odezvu jsem dostal návod na to, jak Smazat můj profil. Proto jsem zaslal tuto žádost i s údaji znovu. Pak jsem konečně dostal odpověď, že mám otevřít formulář vyplnit podepsat a odeslat zpět. Na tento formulář jsem se ovšem nedostal a proto jsem znovu odeslal žádost se všemi potřebnými údaji načež odpovědí byl opět návod jak zrušit profil. Proto jsem zablokoval platby kreditní kartou. Tuto žádost i se všemi údaji jsem poslal čtyřikrát vždy bez patřičné odezvy. Na odeslaných 10 zpráv jsem obdržel pouze pět odpovědí z nichž pouze v jedné byl postup ostatní byly naprosto bezpředmětné.


Produkt

Problém se zrušením opakovaných plateb u C_DATE


Požadované řešení

Vzhledem k tomu, že jsem žádal o zrušení opakovaných plateb s uvedením všech potřebných údajů v termínu jež je požadován ve všeobecných podmínkách žádám o zrušení těchto plateb s následným potvrzením o zrušení opakovaných plateb a také, že není požadována žádná platba.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2018 08:16, před 7 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.

Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.3.2018 16:46, před 7 lety

ID: WVBOMB77


Dobrý den.

Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum C-date – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.3.2018 22:16, před 7 lety


Jiří Kašpar

Dobrý den.
Dnes jsem dostal vyjádření (přikládám níže) k mému požadavku který chápu tak, že bylo mnou požadované zrušení opakovaných plateb zrušeno pokud ho znovu neobnovím. Vzhledem k tomu, že všechny potřebné údaje sice byly uvedeny ale ne na předepsaném formuláři jsem spokojen a děkuji za pochopení a kladné vyřízení společnosti C-DATE. Proto zatím ještě nechci zrušit svůj profil jelikož ho asi ještě budu časem potřebovat.
Ještě jednou děkuji.

Dobrý den,
požadavek na úhradu stávajícího členského poplatku byl jako ústřetový krok z naší strany - i přes skutečnost, že z Vaší strany nebyl dodržen výpovědní postup, uvedený v rámci Všeobecných obchodních podmínke C-date - stažen. Vaše hrazené členství již nebude obnovené.

Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.

S přátelským pozdravem,
Váš tým C-date

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.7.2018 22:41, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.