Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V květnu 2017 jsem si zakoupila pečicí troubu PROFESSOR PT 420B v bílém provedení. po půl roce používání se kolem dvířek a na dvířkách začala vypalovat povrchová uprava smaltu do světle hnědého zabarvení. Uplatnila jsem reklamaci v 24měsíční lhůtě v prodejně kde jsem troubu koupila. Reklamace mi byla po 1měsíci firmou INTERSERVIS LIBEREC kam byla odeslána prodejcem neuznána s vyjádřením cituji:Vráceno bez opravy zpět. Nejedná se o vadu ale o vlastnost výrobku způsobenou opotřebením.Výrobek splnuje parametry dané výrobcem. konec citace. S tímto vyjádřením jsem nesouhlasila,ale stejně mi byla reklamace zamítnuta
pečící trouba Professor PT420B
V tomto případě jsem požadovala výměnu zboží .popřípadě vrácení peněz
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musela by v případě soudního sporu spotřebitelka prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.