Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dne 8.3. jsem si registroval u společnosti be2 účet. Dne 9.3. jsem si pro zajímavost a zjištění zakoupil na 1 měsíc VIP Premium účet. Ještě téhož dne jsem prostřednictvím emailu na Vaše zákaznické centrum (v příloze ve formátu PDF, naskenovaném a podepsaném dokumentu) vypověděl smlouvu o službě VIP Premium účet a požádal o zrušení/smazání účtu, poněvadž dokud jsem členem VIP Premium účtu, účet sám smazat nemůžu. Nemám již dále zájem o využívání služeb této společnosti a taktéž nemám zájem o prodloužení VIP Premium účtu na další 3 měsíce. Abych předešel možným budoucím problémům, již dnes 10.3. vytvářím zde požadavek pro urychlení a okamžité vyřízení celé situace.
Děkuji za vyřízení, s přáním hezkého dne
Mihel Rostislav
VIP Premium účet
Okamžité odstoupení od smlouvy o službě VIP Premium účet, vypovězení smlouvy u společnosti be2. Smazání účtu u společnosti be2, registrovaného pod emailem (viz referenční údaj). Elektronické uvědomění společnosti be2 (emailem), že smlouva byla vypovězena a účet byl smazán.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: I5RUNH21
Dobrý den.
Na základě Vaší žádosti o Odstoupení od smlouvy byl členský poplatek v celkové výši 156 Kč ke dni 13.03.2018 refundovaný na Váš účet.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji, vyřízeno.