Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#22118Sortiment zboží, nepořádek(skladování zboží na ploše prodejny), zelenina

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

24 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.03.2018, před 7 lety

Jaroslav Střelec

Znění stížnosti

Již několikrát jsem se v prodejně Kaufland Prostějov, Konečná ul. dožadoval, rozšíření sortimentu "jogurtů" o druh Skyr s broskvemi. Jediná reakce je, že nyní je k dostání pouze Skyr s jahodami, který nikdo nekupuje.

Dále kromě neustálých front u pokladem mně vadí na ploše prodejny trvale odložené palety se zbožím v takovém množství, že se zákazníci musí prodejnou doslova prodírat. Opravdu diskontní prodej se vším všudy, o kultuře prodeje ani nemluvě. Jistě by takový stav uspořádaní prodejní plochy a zaskládání únikových cest "ocenili" hasiči při požáru a podobné záchranné složky.

Také kvalita a cena sortimentu zelenina je již v dané společnosti evergreenem. Zvadlá a zapáchající hmota místo zeleniny, rajčata plesnivá
již v balení, za nehorázné ceny atd... Mimochodem kde jsou ta rajčata z místních skleníků??


Požadované řešení

Rozšíření(ev. náhrada) sortimentu zboží o požadovaný druh Skyr s broskvemi.

Ukládání zboží tam, kde má být, tj. ve skladovacích prostorách a nepřenášení problémů s doplňováním zboží, frontami u pokladen... na zákazníky. Zvýšení kultury prodeje tak, abych si v prodejně nepřidal jako ve skladišti.

Výrazné zvýšení kvality zboží v odd. zeleniny (ve smyslu za německé ceny - německá kvalita) a četnosti kontrol čerstvosti prodávaného zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2018 13:17, před 7 lety

Zásobování je interní záležitostí společnosti, která by však měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků. Není-li spotřebitel spokojený s organizací práce v dané pobočce (fronty u pokladen, nepořádek na prodejně), je vhodné se obrátit na vedoucího zaměstnance této pobočky, případně na vedení společnosti. V tomto případě není dán právní nárok spotřebitele, avšak společnost by měla mít zájem na tom, aby se její zákazníci rádi vraceli do prodejny, protože se v ní cítí dobře a jsou spokojeni s poskytovanými službami.

Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení spotřebitelských právních sporů. Vzhledem k tomu, že v tomto případě není dán právní nárok spotřebitele, stížnost nemůže být v rámci této služby řešena. Podnět předáváme společnosti k vyjádření jakožto podnět ke zlepšení zákaznických služeb, případ však nebude publikován na stránkách www.vasestiznosti.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.3.2018 13:19, před 7 lety

Vážený zákazníku,

děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.3.2018 15:16, před 7 lety


Jaroslav Střelec

Nevidím jediný důvod proč telefonicky reagovat na obligátní reakci společnosti a poslouchat jejich výmluvy. Zvláště, když v praxi na prodejně vidím, že to stejně nikoho nezajímá.
Jediné co očekávám, je splnění požadovaného řešení - viz výše. Navíc v případě palet se zbožím, překážejících na ploše prodejny, u východů ap., jde o nedodržování zákonné povinnosti. Potom možná uvidíme. Nyní jsme si dali s nákupy u této společnosti přestávku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2018 17:36, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.4.2018 21:02, před 7 lety

Vážený zákazníku,

děkujeme za Vaši reakci, pro komunikaci se zákazníky společnosti Kaufland bylo zřízeno Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na uvedených kontaktech. Vaše informace je pro nás opravdu důležitá a prostřednictvím zmíněných komunikačních kanálů Vám rádi sdělíme podrobnosti týkající se Vašeho podnětu.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
4.4.2018 08:38, před 7 lety


Jaroslav Střelec

Hodnocení: