Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Již několikrát jsem se v prodejně Kaufland Prostějov, Konečná ul. dožadoval, rozšíření sortimentu "jogurtů" o druh Skyr s broskvemi. Jediná reakce je, že nyní je k dostání pouze Skyr s jahodami, který nikdo nekupuje.
Dále kromě neustálých front u pokladem mně vadí na ploše prodejny trvale odložené palety se zbožím v takovém množství, že se zákazníci musí prodejnou doslova prodírat. Opravdu diskontní prodej se vším všudy, o kultuře prodeje ani nemluvě. Jistě by takový stav uspořádaní prodejní plochy a zaskládání únikových cest "ocenili" hasiči při požáru a podobné záchranné složky.
Také kvalita a cena sortimentu zelenina je již v dané společnosti evergreenem. Zvadlá a zapáchající hmota místo zeleniny, rajčata plesnivá
již v balení, za nehorázné ceny atd... Mimochodem kde jsou ta rajčata z místních skleníků??
Rozšíření(ev. náhrada) sortimentu zboží o požadovaný druh Skyr s broskvemi.
Ukládání zboží tam, kde má být, tj. ve skladovacích prostorách a nepřenášení problémů s doplňováním zboží, frontami u pokladen... na zákazníky. Zvýšení kultury prodeje tak, abych si v prodejně nepřidal jako ve skladišti.
Výrazné zvýšení kvality zboží v odd. zeleniny (ve smyslu za německé ceny - německá kvalita) a četnosti kontrol čerstvosti prodávaného zboží.
|
Tweet |
Zásobování je interní záležitostí společnosti, která by však měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků. Není-li spotřebitel spokojený s organizací práce v dané pobočce (fronty u pokladen, nepořádek na prodejně), je vhodné se obrátit na vedoucího zaměstnance této pobočky, případně na vedení společnosti. V tomto případě není dán právní nárok spotřebitele, avšak společnost by měla mít zájem na tom, aby se její zákazníci rádi vraceli do prodejny, protože se v ní cítí dobře a jsou spokojeni s poskytovanými službami.
Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení spotřebitelských právních sporů. Vzhledem k tomu, že v tomto případě není dán právní nárok spotřebitele, stížnost nemůže být v rámci této služby řešena. Podnět předáváme společnosti k vyjádření jakožto podnět ke zlepšení zákaznických služeb, případ však nebude publikován na stránkách www.vasestiznosti.cz.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Nevidím jediný důvod proč telefonicky reagovat na obligátní reakci společnosti a poslouchat jejich výmluvy. Zvláště, když v praxi na prodejně vidím, že to stejně nikoho nezajímá.
Jediné co očekávám, je splnění požadovaného řešení - viz výše. Navíc v případě palet se zbožím, překážejících na ploše prodejny, u východů ap., jde o nedodržování zákonné povinnosti. Potom možná uvidíme. Nyní jsme si dali s nákupy u této společnosti přestávku.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši reakci, pro komunikaci se zákazníky společnosti Kaufland bylo zřízeno Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na uvedených kontaktech. Vaše informace je pro nás opravdu důležitá a prostřednictvím zmíněných komunikačních kanálů Vám rádi sdělíme podrobnosti týkající se Vašeho podnětu.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Hodnocení: