Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 2.10.2013 jsem zaplatila 2x voucher 499,- + poštovné 99,- a na základě zaplacených voucherů jsem si 3.10.2013 objednala v akci hyperslevy 2+2+2 z web.stránek dvoje povlečení. Zboží doposud nepřišlo. Mezitím jsme e-mailem cca 6x komunikovali s tím, že zboží do vánoc rozhodně přijde. Bohužel. Tuto "akci" jsem již jednou v září vyzkoušela-objednala jsem a zboží skutečně do 30 dnů dorazilo, proto jsem zklamaná, že druhá objednávka dopadla takhle.
Dne 2.10.2013 zaplaceno poštovné a vouchery č. 2337844542970485 a č.3944111294460776, provozuje spol. HyperMedia, a.s.
Vrácení peněz za vouchery a poštovné - celkem 1097,-Kč
|
Tweet |
V případě, že dojde k objednávce, kde prodej voucherů zprostředkoval slevový portál obvykle za plnění odpovídá dodavatel a portál je pouze zprostředkovatelem. Pokud dodavatel neplnil ani po výzvě, má kupující právo na odstoupení od smlouvy a vrácení uhrazených finančních částek.
Obchodník se vyjádřil ke stížnosti následovně:
Dobrý den, druhá objednávka nám spadla do spamu, a tato objednávka byla odeslána, paní jí obdrží v tomto týdnu.
V případě, že dojde k dodání voucherů, může spotřebitel stížnost uzavřít.
Dne 1. 4. 2014 mi přišel e-mail od společnosti s tímto textem:"Dobrý den, z důvodu omluvy za Vaší objednávku jsme Vám odeslali 2x 8-dílné povlečení, s pozdravem DM."
Dne 9.4.2014 e-mail:"Dnes odesíláme"
A dne 14. 4. 2014 skutečně po půl roce přišel balík, v něm 2 x osmidílné povlečení, tzn. 2x povlak na polštář, 2x povlak na peřinu a 4x někalé malé polštářky různých tvarů.
Původní objednávka byla 2+2+2, což bylo dva povlaky na polštář, dva povlaky na peřinu a dvě prostěradla, tudíž se obsah podstatně lišil od původní objednávky. I vybarvení povlečení bylo jiné, než uvádějí na web.stránkách. Proto jsem zboží zabalila a poslala zpět k vrácení s tím, že odstupuji od smlouvy a požaduji vrácení peněz na účet(ten jsem uvedla v průvodním dopise).
Při zveřejnění mé stížnosti jsem do kolonky "požadované řešení" uvedla, že požaduji vrácení peněz za vouchery a poštovné. Cením si,že firma zareagovala po Vašem kontaktu a poslala zboží, jen je škoda, že si pozorně nepřečetla, co se požaduje a když už poslala zboží, že si to pořádně nezkontrolovala, co posílá.
Děkuji za spolupráci, s pozdravem Vladimíra Darvašová
Vzhledem ke skutečnosti, že nás strany nadále nekontaktovali, považujeme stížnost za uzavřenou.