Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Znění stížnosti
Dobrý den,
Dne 9.3.2018 jsem se zaregistroval do seznamky.
Seznamení již nehledám našel jsem si přítelkyni a chci se odhlásit a smazat svůj profil.
Dle pokynů z vašich internetových stránek se mi to nedaří.(na mail na zákaznicky servis přišla pouze automatická odpověd
Proto žadam o zrušení VIP členství touto cestou ke své e-mailové - vracení první platby 149czk nepožaduji, pouze nechci prodlužovat a platit další poplatky).
Proto vás žádám o úplné zrušení mého členství ze seznamky be2.
Předem děkuji za vyřízení mé žádosti a zpětné potvrzení na přiložený mail a
Zrušeni vip členství
Zrušeni vip členství a smazání profilu
|
Tweet |
Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: MTFWMG40
Dobrý den.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 09/04/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.
Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.
Já to chci zrušit profil uplně a nechci aby se mi strhávaly dalši penize po 09/04/2018 těch 150 Kč si nechte ale zbytek peněz potom to daru aby se mu už nestrhávali ??
Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.
ID: MTFWMG40
Dobrý den.
Viz prosím předešlý komentář ze dne 12.03.2018:
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové (tj. hrazené) členství je platné do 09/04/2018, po uvedeném datu NEBUDE prodloužené.
Svůj profil můžete VYMAZAT kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.
Děkuji za pomoc a rychlé vyřízení
Na základě výše uvedeného vyjádření stížnost uzavíráme.